- Promjene koje smo nagovještavali u izbornoj kampanji u Kaštelima su se dogodile već u prvom krugu kroz Gradsko vijeće. Dogodile bi se i da je za gradonačelnika izabran Ivan Udovičić, a dogodit će se sigurno i s novim gradonačelnikom Joškom Berketom. Bili smo jamstvo ostvarenim promjenama, jer smo postigli cilj u kojemu se bez HSP-a u Gradskom vijeću neće moći donositi važnije odluke - izjavio je predsjednik kaštelanskih pravaša u ostavci Stjepan Maglica.
On smatra da snosi odgovornost što ljudi pravaško demokršćanske opcije Kaštela nisu prepoznali namjeru HSP-a da će se kroz pravašku koaliciju svakako dogoditi promjene i da Kaštela više nikad neće biti ista. “Preuzmimo odgovornost za bolje” bio je naš slogan, jer smo bili svjesni loše percepcije građana prema gradskoj vlasti, međutim, naše namjere nisu prepoznate, pa smo stoga kažnjeni, i to zbog loše procjene što, svakako, treba priznati.
Želja nam je bila ostvarenje nama važnih projekata, a posebno po pitanju djece i mladih koje ostale grupacije u prošlom sazivu Gradskog vijeća nisu isticale. Ti prioriteti i dalje ostaju naš zadatak, a u Gradskom vijeću ćemo kao i dosad predlagati projekte i upozoravati na negativnosti bez obzira na to tko bio većina. Surađivat ćemo sa svim političkim opcijama koje će se zalagati za dobrobit građana Kaštela.
- Građani Kaštela na izborima su rekli svoje i tu odluku svakako treba poštovati - upozorava Maglica ističući da bi svaki pokušaj opstrukcije bio politički neodgovoran i poguban za grad. Umjesto na rad, vrijeme bi se trošilo na podjele i politička prepucavanja, za što sada nije vrijeme, jer su izbori završili i svi se zajedno trebamo okrenuti radu. Maglica ističe kako nema tog novca, niti političke moći kojima se može kupiti dostojanstvo ljudi kaštelanskog HSP-a. Pravaštvo za nas nije politička stranka, pravaštvo je način života koji se temelji na poniznosti i žrtvi za opće dobro i stoga sam zahvalan i ponosan na ljude s kojima sam surađivao radi njihove vjerodostojnosti i vrijednosti koje su bile prisutne među nama – zaključio je Maglica.
|
Poslao Gost_612 dana 2009-06-08 10:06:08 sad kako ću |
pošteno Poslao Gost_109 dana 2009-06-08 10:07:08 pošteno je da maglica podrži i pozdravi promjene.to se od njega očekivalo. bio je malo zabrazdio sa koalicijama aliu se izgleda izvukao. radi se o mladom i perspektivnom političaru,koji može ispraviti poneku pogrešku. |
aha Poslao Gost_198 dana 2009-06-08 10:10:57 znaci njega je prvog kupija berket, pomalo pomalo, bit ce ih jos |
Poslao Gost_760 dana 2009-06-08 10:30:26 a je li da ostavku i u gradsko vijeće? |
Poslao Gost_960 dana 2009-06-08 10:49:18 Iz naslova bi se dalo svatit da si nešto svatija ali cijeli prilog teksta i govor u rukavicama opet te demantira.Mož prominit veštit ali ne i karakter. |
Poslao Gost_234 dana 2009-06-08 10:53:32 jedno je dat mandat na raspolaganje a drugo dat ostavku, ne bunite ljude ako je da ostavku onda lipo ne more bit ni gradski viječnik, maglica opet bucaš |
Poslao Gost_158 dana 2009-06-08 10:55:57 opet če maglica bit izabran jerbo ij jema samo 3 u stranci tako da je ovo samo mazanje očiju |
Poslao Gost_393 dana 2009-06-08 11:11:15 nakon pustega trgovanj,bidan pokušaj spašavanja obraza.ajde stari uvati se konkretnog posla |
Poslao Gost_84 dana 2009-06-08 11:42:04 stranka prava vata pravac marine endem |
Poslao Gost_481 dana 2009-06-08 11:45:40 Častan potez, pravaši su krivo procijenili jer su izbori bili protiv HDZ-a, koji bi izgubili i da je Berket išao s njima. Isto tako pravaši su sada jezičac na vagi i sada bi trebali dokazati da su za promjene te podržati Berketa bez obzira na HDZ, jer što im je dao taj hdz. Samo da sam na njihovom mjestu tražio bih određeno sudjelovanje u izvršnoj vlasti gdje bi mogli sudjelovati kroz ostvarenje nekih svojih projekata, npr. rad s djecom, mladima i športom, te osnivanje ureda za mlade što su pravaši jedini predlagali a ovom je gradu nužno. Znamo se dičiti velikim natalitetom, a kako nam završava naša posrnula mladež nikog nije briga. Bivši pravaš |
Poslao Gost_588 dana 2009-06-08 11:47:54 Bivši pravaš jesi ti oni bivši iz naslova? Šta je da ostavku? nekako mi ovi post na tebe sliči |
Poslao Gost_179 dana 2009-06-08 12:18:30 zato je zadnje dane vitar onako puva, da se bandire mogu dobro okrićat |
Poslao Gost_202 dana 2009-06-08 12:24:10 Sad Udovicic vidi koliko je falia i ko mu je odnija oni par glasovi |
Poslao Gost_234 dana 2009-06-08 12:52:27 a već nakon ljeta održat će se izborna skupština podružnice na kojoj će se definirati novo vodstvo ako Izvršni odbor prihvati ostavku predsjednika.null nakon ljeta skupština ako ko zna volio bih da mi odgovori. 1.)Ako je dao ostavku da li po zakonu može zadržati svoj mandat u vijeću jer su građani glasovali za njega te je tako uša u gradsko vijeće i nije li njegovom ostavkom logični slijed da nije ni u gradskom vijeću inače mi se čini da je izvarao biraće 2.)Kako će njegova ostavka uticati na konstituiranje gradskog vijeća koje mora biti do 17.06 hvala na odgovorima |
Poslao Gost_156 dana 2009-06-08 12:52:53 sada ga trebaju slijediti i ostali predjednici stranaka u kaštelima koji su gubitnici izbora |
Poslao Gost_168 dana 2009-06-08 12:53:40 citat iz članka "postigli smo cilj da se bez HSP u GV neće moći donijeti važnije odluke". meni se čini da je HSP ušao u izbore da bi dobio zamjenika gradonačelnika i to na listi sa HDZ. na čijoj bi strani tada bili viječnici HSP. čini mi se da je ovako ostvaren cilj za trgovinu. berketova lista + SDP daje 12 viječnika,treba im još samo jedan viječnik. zar i ovi ostali viječnici ne mogu reči da su ostvarili cilj da se bez njih ne mogu donijeti sve važne odluke u GV. ako grupacija HDZ-HSP-HSLS ima večinu prilikom konstituranja GV ne znači da treba blokiratI u radu novog gradonačelnika.
|
Poslao Gost_979 dana 2009-06-08 13:10:33 neeee, ovo je propast za Kaštela!!! |
Poslao Gost_144 dana 2009-06-08 13:38:42 nije propast ako su ušli u vijeće r a d i t i za Kaštela a ne ''loviti'' sebi pozicije iz osobnog interesa, zajedno mogu puno učiniti a ne obstruirati rad oni koji to žele, politika je rad za opće dobro |
x Poslao Gost_481 dana 2009-06-08 13:53:21 Nema ovdje ni P od pravaša, trčali su oni oko svakoga da bi se udomili. Maglici je cilj ući u gradsku upravu.Nije Maglica HDZ-u donio ništa šta više mislim da su sa njim izgubili. Vidi pravaše na nivo države, sve je to tragikomično tko su sljednici i nositelji Starčevićanske ideje. |
Bravo goste 202 Poslao Gost_209 dana 2009-06-08 13:57:24 To sam i prije izbora napisao da je velika pogreška gosp Udovičića i da čega stajati skupo i to se pokazalo točnom ,imao je vremena promijeniti ali nije ni on gazda svoga imenena bija to su mu namjestili prijatelji da ga sruše. |
b.p. Poslao Gost_481 dana 2009-06-08 14:04:46 Što se tiče Maglice čovik je cili život pravaš i nije se proda do sada pa mislim da neće ni sada. Kakve pravaši imaju opcije, podržati HDZ ugradskom vijeću, zašto bi ih podržali, kada ih je taj HDZ koštao par vijećnika, podržati Berketa, ja ne bih nikako ukoliko pravašima ne osigura mogućnost ostvarenja svojih programa pogotovo vezano za djecu, sport i mlade. A to što na ovom portalu komentiraju određeni - - - - vjetri koji nemaju dvi čiste u glavi njihov je problem. Što se tiče HSP-a, trebate se riješiti debelog iz Osijeka, vratiti Ružu Tomašić, te oko Maglice okupiti mladih obrazovanih ljudi, onda se ne bi morali bojati za budućnost u Kaštelima. |
Poslao Gost_226 dana 2009-06-08 14:48:21 Samo se nadam da HSP neće ići u koaliciju s komunistima i Berketom jer bi se to kosilo s temeljnim načelima ove časne stranke. Ostanite dosljedni Starčevićevoj ideji! |
Poslao Gost_239 dana 2009-06-08 14:48:41 Najbolje rješenje za HSP i Kaštila štaje da ostavku i da ga Žarko makne iz slobodne kud češ bolje za KAŠTILA.A neče još puno vrimena proč,vidit če se koja i tu stoji trgovina iza toga. |
marginalizacija hdz -a Poslao Gost_350 dana 2009-06-08 15:04:20 dogovorena je koalicija ..hdz polako tone u zaborav |
Poslao Gost_169 dana 2009-06-08 15:07:46 Ma može ona glumatat šta oče, ali zbog takovih SDP loše kotira u Kaštelima. Puni sebe, ograničeni i neprepoznatljivi, jednostavno nevidljivi u važnim stvarima a vidljivi u nevažnim. |
Poslao Gost_250 dana 2009-06-08 15:12:16 Ma ima vec 5 dana da je potvrđena kolacija sa kapetanom Josipom Berketom... Pozdrav HDZ-u i 19-godišnjoj torturi! |
Poslao Gost_396 dana 2009-06-08 15:20:53 Zbpg Maglice HDZ je izgubija vlast u Kaštilin.Sanader Maglicu više je cijenija nego svoje poštene članove s VSS.Tako mu i triba.Maglica je jadnik kad se tako može jeftino prodat. |
Poslao Gost_134 dana 2009-06-08 15:36:29 nije pijavica nego cunami a i on je slab za ove vitrove |
Odgovornost Poslao Gost_246 dana 2009-06-08 15:58:30 Tko je odgovoran što je HDZ-e igubija izbore u Kaštilin, obično članstvo nije, čelništvo stranke DA. Zbog autokratskog vladanja strankom i upravljanja na daljinski, negativne selekcije i neuvažavanja ratličitih mišljenja. Nago su se predsjedniku stranke uvlačili u š... , a godilo mu slušat kako je on najbolji, najpametniji i sve drugo, Čovik je radija kako misli da je Naj bolje za Grad Kaštela. Kome su bitni obični članovi HDZa, dobri su samo za prikazat ih Nu Nas i glasovat kad je potriba. |
kaštel stari Poslao Gost_985 dana 2009-06-08 16:00:22 gospodo berketovci malo ste se previše osilili ali znajte da vas na slijedećim izborima neće više biti zbog sramnog postizbornog koaliranja sa komunistima. |
za gosta 84 Poslao Gost_926 dana 2009-06-08 16:16:32 vidi se da si iz SDP-a . Od početka ste prodali izbore Berketu, sad se bucate kako ste učinili veliki rezultat. Blizu je i vaša stranačka konvencija, ćutit ćete vašu izdaju. Pogotovo Kuzmanić jer je i on sam shvatia i preselija se u Split. |
Poslao Gost_169 dana 2009-06-08 16:21:49 maglica je najjeftiniji političar u kaštelima jer kad god zatreba hadz-u oni ga kupe. na kraju krajeva oni su ga i zaposlili. kada je shvatio da se pred izbore priklonio gubitnicima, sad se tobože uvijek zalagao za promjene. (koja smijurija). ako su te promjene da hdz padne ispod 13 vjećnika pa da on bude presudan...svaki komentar je suvišan. sačuvaj nas Bože maglicinog morala i kaštelanskog pravaštva |
odgovor gostu 6 Poslao Gost_833 dana 2009-06-08 16:35:27 vi samo blatite ljude.ovo sa koalicijom sa okupatorima i pensom i mišom je istina.gost 84 je u pravu,pa bij ili ne bija stranački aktivan.zašto bi čistunci iz hdzea mogli koalirati sa okupatorima i najortodoksnijim komunistima nezavisni ne bi mogli koalirati sa demokratskim strankama.vrlo čudno.pa vi iz hdzea ste ambiciozni da bi drugima onemogućili i da razgovaraju a kao vama je sve dozvoljeno.vrlo čudno. |
Poslao Gost_785 dana 2009-06-08 16:44:25 Ma vidi srca ti, opet stara metoda od strane HDZ-a, plašenej sa komunistima. Ovdi se radi o lokalnoj razini, HDZ se nakra svih ovih godina, imena koja su postala sinonim za pljacku ne treba spominjat, svi su vec na portalu u komentarima spomenuti nebrojeno puta. Svaki imalo odgovoran politicar u gradskom vijecu bi sada kad je situacija takva kakva je trebao poduprit berketa, i dati priliku da pokaze sto on moze, a price o komunistima i slicne nebuloze ne triba vise prodavat. Maglica je usra motku koliko god je moga, prodaje se kako stigne, on je triba da je ista ozbiljno mislio dati neopozivu ostavku na mjesto predjednika i prepustit to nekom drugom, samo ovdi iskrenosti nazalost nema. HDZ ako ne sredi svoje stanje, i ne rjesi se lopina svakako treba otici u zaborav u kastelima. Inace sam pravas, ali sam istupio iz HSP-a prije nekoliko godina, sve sto zelim je boljitak kastela! |
Providno Poslao Gost_624 dana 2009-06-08 16:50:19 Pa kako maglica može biti koalisijski partner sa HDZom , a da bude Berketov vjećnik? Nikako! Zato je "časno i pošteno" dao ostavku da se tako čist i pošten može mirne savjesti prikloniti novom gradonačelniku. Još nije vrijeme da maglica izmagli :-) |
Poslao Gost_247 dana 2009-06-08 17:01:05 gradonačelnik trgovac .............. vođenje grada trgovina................. eto vam dragi naivni naroda |
Poslao Gost_101 dana 2009-06-08 17:06:11 Udovičić je popušija zbog Maglice, a sad bi Maglica odmaglija od Udovičića. Razlog? Berket mu trenutno može više dat. Jadan li smo mi svit kad ovakvom trgovcu možemo dat iti glasa. Evo oklada da će se prodat Berketu! |
Poslao Gost_247 dana 2009-06-08 18:30:21 što se sve može kupiti novcem |
Poslao Gost_393 dana 2009-06-08 19:11:53 neki nikako da se pomire sa činjenicom da bi trebali,prestat životarit na političkoj sceni..to bi bio najveći doprinos građanima,takvih dušebrižnika |
Manipulator Poslao Gost_842 dana 2009-06-08 20:20:16 Ovakvo bezrazložno prozivanje osoba bez ikakvih argumenata je beskrajno drsko i bezobrazno. Molim gostu 14 iti jedan primjer puži da jeneko nešto pronevjerija i stoj izatoga. Ti koji se kriješ iza ovakvog pisanja si obična sitna duša. Koja je po istom naputku i nalogo konstantno pisala laži o određenim osobama. Na kraju će se vidjeti tko je stekao ilegalno imovinu i lagao, pa se nekima to neće sviditi. |
gostu 42 Poslao Gost_107 dana 2009-06-08 20:28:07 nadam se da će se stvarno ali baš stvarno otkriti šta su dotična gospoda napravila |
Poslao Gost_614 dana 2009-06-08 20:37:14 Dabogda Maglica podrža Berketa, pa bi ljudi valjda brzo zaboravili onu avanturu sa HDZ-om. Ma ne bi Berket dobio da su Maglica i Udovičić sami izišli na izbore, Udovičić je dobar i častan čovik za razliku od ekipe oko njega, Boljata, Penge, Čaglja, Parčine, Žanića i sl. Ti znaju samo za vlstiti džep, riješili su i svoje unuke, Šiškova stavili za ravnatelja, a Šuška dali u javne bilježnike kada je vidio da se bliži kraj. Neka se Berket sada pokaže i neka makne navedene osobe iz graadske uprave po hitnom postupku. |
makinacije Poslao Gost_842 dana 2009-06-08 20:52:01 podrža je ovo onaj koji je zaustavija bagere građevinske inspekcije koja je došla izvršiti nalog građevinske inspekcije. Ako nevjerujete svatko može provjeriti u građevinskoj inspekciji a naročito novinari ako ih interesira istina. Zato su postavljene osobe da ne mogu dobiti izbore, jer bi vjerojatno netko bija pita što je istina. |
Član s VSS Poslao Gost_560 dana 2009-06-08 20:53:11 U pravu si, goste 96 |
Poslao Gost_614 dana 2009-06-08 21:15:26 Tko će naslijediti Maglicu? Imali tko određene političke težine ili netko mlađi tko će to tek izrađivati? |
Gostu 209..radi.. Poslao Gost_224 dana 2009-06-08 21:42:37 Mozda je Udovicic to namjerno ucinija,jer ti politicari imaju uvik rizervne planove,i sad kad je ovi partija, ima otvoren put u HDZu.bit nezavisan. Sve partije,pardon stranke, poraze pojedinaca ucinjene u njihovo ime nikad ne oprastaju. Nace se posal oko marine,covik je vridan i posten. |
Poslao Gost_724 dana 2009-06-08 22:02:52 podrzavam maglicu u svakoj njegovoj odluci jer je prije svega gospodin suprug otac i politicar,kao takav bi mogao biti uzor i svojim rivalima kao i vama malogradanima koji ste gdali barketu da legalizira svoje poslove i proekte u kastelima,jako glupo i naivno i jos se nadate obecanjima iz predizborne kampanje!jajo jao kako lose,nikad necemo bit grad s ovakvim malogradanima |
radi.. Poslao Gost_224 dana 2009-06-08 22:16:49 fali ti da napises i otac domovine drag si nan,zato imas nasu podrsku u podrzavanju |
Poslao Gost_217 dana 2009-06-08 23:21:46 Svaka čast gosp.Maglici što je spoznao da uopće nije bitan na političkoj sceni u Kaštilima, ima gosp.Berket dovoljno sposobnih ljudi koji će dignuti ruku za njega, pa ne mora se valjda cjenkati, Kaštila nemaju pazarni dan. |
Poslao Gost_381 dana 2009-06-09 07:05:41 Maglica je dobar čovik i političar, samo naprid, ne tribaš davati ostavku |
Poslao Gost_226 dana 2009-06-09 07:56:38 jeli gost 84 emdem? |
Poslao Gost_239 dana 2009-06-09 08:21:59 Bolje nikoga nego Maglicu ajme onome ko ide s njim šta če sve tražit za ta dva vječnička mista tribat če dignit još kat zgrade Gradske uprave. |
Poslao Gost_481 dana 2009-06-09 08:34:05 Podrška Stipi Maglici u daljnjem političkom radu, čovik je mislia s HDZ-om nešto prominit, ali su i on i Udovic bili u zabludi i nisu mogli uspit zbog okolnih morskih pasa i lesinara, a Berketu se poklopilo. Maglica samo naprid, nedaj se smest pred komentarima HDZ-ovih lopinskih poslušnika niti SDP-ovaca koji su sada naglo dobili krila, a najviše su izgubili na ovim izborima. Izgleda da će SDP ov Ante Kovač biti pročelnik za gospodarstvo, a Berket njegov mecena te su skupa kupovali zemlju po Kozjaku gdje će cesta proci. Pa mi vi govorite da je Maglica lopov i trgovac, nije on ništa ukra ili zamaglija. Kaštela su primitivan grad s puno primitivnih ljudi šta se i vidi na ovom portalu. |
Poslao Gost_588 dana 2009-06-09 08:34:11 Ma di to piše da je Maglica da ostavku na misto vjećnika? Nigdi. |
Poslao Gost_620 dana 2009-06-09 08:41:25 ovo je samo za smijat se ništa drugo |
lukšički pravaš Poslao Gost_139 dana 2009-06-09 09:13:33 ako hsp koalira s berketom znači da mora koalirat i s sdp-om da bi imali većinu u vijeću a takva koalicija je propast kaštelanskog hsp-a, ja prvi istupam iz hsp-a a vjerojatno i većina članova iz lukšića. |
Poslao Gost_84 dana 2009-06-09 09:27:50 evala ti goste 20 endem |
Poslao Gost_932 dana 2009-06-09 10:10:59 Ljudi moji,čitam i ne mogu se načudit kakve zaključke donosite.T |
Poslao Gost_932 dana 2009-06-09 10:14:55 Maglica je pravaš, tako se deklerira.S obzirom da u kaštelima nema baš previše pravaša,na žalost, oni ne mogu vladat -to bi za pravaše značilo radit-pa je jedino rješenje da Maglica-čovik koji je pokaza da ima ideje koji se mogu realizirat-uzme neko misto i nek čovik napokon napravi igrališta-alo,alo oću da mi se dica imaju di igrat.Bravo Maglica,samo naprid i pametno kao i dosad |
Poslao Gost_159 dana 2009-06-09 11:06:46 za ovoga luksickog pravasa, ako maglica podrzi Berketa, ne znaci da koalira sa SDP-om, uostalom pa sta ima veze, SDP je u Kastelima na niskim granama, a sve je bolje nego HDZ, ako nastavi suradnju sa HDZ-om to je samo znak da ne zeli dobro ovom gradu, ja kao pravas, zelim Kastelima u kojima zivim od rodjenja sve najbolje, pa ako je to i solidariziranje sa SDP-om u odredjenim situacijama ja sam za, HDZ-a je svima puna kapa, i nek odmore maloa, a i da mi odmorimo od njih, nadam se zauvijek. Magica nije dobro procjenio situaciju, HSP je katastrofalno prosao, a po rezultatima se vidi koliko je pravasa glasalo za HSP ili za Udovicic, vrlo vrlo malo, a i to je nekakav znak. Ovo je lokalna razina i treba razmisljati na dobrobit grada i gradjana. A spike o komunistima, partizanima blabla kojima nas je HDZ pokusavao za vrijeme kampanje uplasiti mogu se obisit macku o rep!! |
Poslao Gost_481 dana 2009-06-09 11:16:31 Slažem se goste 159, što se tiče političkih opcija, HDZ se pretvaraju domoljubima, većina udbaških sekretara je prišla k njima, koaliraju sa Srbima i četnicima, izručili generale, ma koji HDZ ili SDP, ljudi ne budite smješni, sve je u interesima, HDZ ili SDP je isto na nacionalnoj sceni, triba koalirati s Berketom, kada su krivo procijenili s HDZ-om neka sada pametno postupe. |
Poslao Gost_588 dana 2009-06-09 11:34:44 koja je ovo smrdljiva politika; izađi u novine, ništa ne reci, baci kost pa nek se glođu, a zapravo ispipaj bilo naroda. Samo je jedna moralna stvar koju Maglica ovdje može napravit, a ta je: iša si s Udovičićem u koaliciju, i nisi proša. Ostani časna oporba i ne prodaji obraz (jer ako si izgubija izbore nemoraš i obraz). A sve druge priče; hdz ovo, berket ono i slično, ovdje su samo navijanje u areni. |
Poslao Gost_239 dana 2009-06-09 12:49:01 Bolje ništa nego Maglica i za jedne i druge. |
Poslao Gost_189 dana 2009-06-09 13:28:51 Bez obzira na stranku svi oni imaju svoje ime i prezime pa neka rade po vlastitoj savjesti. Ali neka ne zaborave da ih mi plaćamo i da žive na našoj grbači pa ako se budu samo karali da se karaju mi ćemo to zapamtit i skinit ih sa trona. |
Poslao Gost_224 dana 2009-06-09 15:16:01 za gosta 239, ha,ha,ha smiješan si!Bez argumenata kao i ti! |
Poslao Gost_224 dana 2009-06-09 15:18:19 Ljudi moji, Vi šta imate nešto protiv Maglice,da ga poznajete sigurno ne bi tako govorili. |
za gosta 159 Poslao Gost_761 dana 2009-06-09 16:32:59 moj goste 159 ja govorim kao pravaš i član stranke hsp-a i kao takav kažem što većina mojih prijatelja osjeća i misli, ponavljam koaliranje s bilom kojom opcijom u kojoj je sdp za nas je tragedija i sigurno slijedi istupanje lukšićkih pravaša iz hsp-a a jeli to interes srtanke neka odluči vrh stranke u kaštelima. |
Poslao Gost_159 dana 2009-06-09 17:19:44 A goste 61, nije tragdeija podrzati ovakav HDZ kao sto je u Kastelima????? |
Poslao Gost_236 dana 2009-06-09 20:21:58 zahvaljujem administraciji Portala |
Poslao Gost_496 dana 2009-06-09 21:29:48 a judi moji, di ovo jos ima na svitu... |
ogranak lukšić Poslao Gost_246 dana 2009-06-09 23:50:59 molim gosta 61 da ako je pravaš i to još iz lukšića da govori u svoje ime. ne kažem da nema različitih mišljenja po ovom pitanju ali govorit o istupanju iz stranke ne dolikuje jednom pravašu i to još iz lukšiča. dali zna koliko nas pravaša u lukšiču ima.
|
Poslao Gost_761 dana 2009-06-10 00:06:22 pa i govorim u svoje ime, nisam zna da neko iz ogranka u lukšiću misli da bi koalicija sa berketom i sdp-om bila dobra, ako je tako onda to i javno recite, prema mojim saznanjima samo bi štetila hsp-u, a ima nas u lukšiću 161 ( toliko smo dobili glasova) sve drugo bi bilo zavaravanje. |
ogranak lukšić Poslao Gost_246 dana 2009-06-10 00:27:38 zato sam i reka da su mišljenja različita. istina je da smo u lukšiću dobili samo 161 glas ali smo i izgubili 25 od prošlih izbora šta nam se nije tribalo desit.na prodaju nismo niti čemo biti ali načemo past ni pod ucjene od nekih pojedinaca. bit čemo samo svoji i radit za dobrobit kaštelana. a tebe pozdravljam po pravaški bog i hrvati |
gostu228radi3 Poslao Gost_109 dana 2009-06-10 01:38:42 Nije u soldima sve,piva je i jos uvik nas uveseljava dragi nan pivac,ali di je znanje,dobro si primjetija,od pusti doturi,filozofi,njiovi projekti, e vidis,svi oni i njivi ocevi ,tribali bi onon tuti podignit spomenik do neba i hodcastit u kumrovec, a dopodne nediljom ne glumit papu ,a poslipodne mudrijase od znanja. |
Poslao Gost_948 dana 2009-06-10 14:18:41 Još jednom svim pametnim ljudima koji se javljaju sa svojim komentarima - Stjepan Maglica pridružio se Ivanu udovičiću kao Stjepan Maglica. Odluku s kim će koalirati u vijeću HSP treba donijeti članstvo HSP-a. A što bude rezultat svi ćemo morati prihvatiti jer smo se za sve do sada sami izborili kružićem na listiću. |
Poslao Gost_82 dana 2009-06-10 20:05:13 Šta kaže CROMAN? |
Poslao Gost_188 dana 2009-06-10 21:43:13 torcida će plakati.......... |
gostu 8 radi. Poslao Gost_414 dana 2009-06-11 01:48:17 Kruzicu ili krizicu moj,pametni ljudi nikad dosta,a tko nije, ostace bez posla. |
patriot Poslao Gost_454 dana 2009-06-11 03:01:04 dosla je na svoje komunistickla manjina u kastelima i one stare partizanine kojima je hdz bia trn u oku svih ovih godina..zato kapetane AJDE LIPO DOMA |
PATRIOT!!! Poslao Gost_474 dana 2009-06-11 08:03:00 "Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a nježnost kukavnost. A klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a šutnja neznanje." Kahlil Gibran |
Poslao Gost_813 dana 2009-06-11 08:27:04 volim onoga s Gibranom |
CROMAN Poslao Gost_150 dana 2009-06-11 08:48:06 vrime je odluke sad ili nikad, ako vrh stranke odluči koalirat s berketom i sdp-om bit ću tužan, ako odluči koalirat s hdz-om poštivat ću tu odluku, a mislim da iz ovih izbora hsp ipak može izać kao pobjednik, triba uzet misto presjednika i dopresjednika vijeća ko mu to da nek sa njim ide u koaliciju ili po starinskom : ko voli nek izvoli sve ispod tog bi bio gubitak, a za kritičare stranke tvrdi m da to hsp može dobit jer ako to ne dobije ne triba ni skim ići u koaliciju i vijeće se raspada |
Poslao Gost_223 dana 2009-06-11 11:22:54 svi smo mi D.ŠARIĆ |
Poslao Gost_789 dana 2009-06-12 10:09:46 Cromane tebi ću virovat kad prestaneš slušat Cecu i Brenu!!! Moš ovdi mantat koga oćeš!!!! |
CROMAN Poslao Gost_148 dana 2009-06-12 16:00:47 gostu 9 mog dida i babu su ubili partizani 1942 a drugi dida se borija iza rata do 1949, vodija je svoj rat, zar ti stvarno misliš da ja slušam takvu glazbu, ako ništa drugo onda iz poštovanja prema svojim didovima neću slušat takvu vrstu glazbe, prema tome goste 9 tučeš iz prazne puške i naslipo. |