Predajući dužnost Josipu Berketu, Ivan Udovičić još jednom se zahvalio svojim biračima, te je uputio iskrene čestitke Berketu i njegovim zamjenicima, Kovačevu i Parčini. Osvrnuvši se ukratko na gradske projekte vrijedne 45 milijuna kuna, Udovičić se novoizabranoj Gradskoj vlasti stavio na raspolaganje u svezi pomoći oko upoznavanja s radom Gradske uprave i s nastavkom započetih gradskih projekata, pri čemu je napomenuuo i kako Grad nije zadužen i nije u kreditima.
- Mislim kako će proces preuzimanja trajati nekoliko mjeseci, budući da su Kaštela grad koji se intenzivno razvija i u kojemu živi 45.000 stanovnika. Što se tiče bilo kakve pomoći, uvijek ću biti na raspolaganju, jer su Kaštela moj grad - istaknuo je dosadašnji prvi čovjek Grada Ivan Udovičić.
Zahvalivši se svom prethodniku Ivanu na upriličenoj primopredaji vlasti, Berket je još jednom zahvalio svim svojim biračima, koji su mu u teškoj izbornoj borbi iskazali povjerenje.
- Ovim putem još jednom prisežem kako ćemo opravdati povjerenje koje nam je iskazano od strane birača, te da ćemo časno i odgovorno obavljati dužnost koju smo preuzeli. Imamo podršku i u Gradskom vijeću, trebamo ići prema naprijed, a napredak i razvitak Grada, te interes građana bi nam svima trebao biti prioritet - istaknuo je ovom prilikom Berket, koji je izjavio i:
- Respektirat ću činjenicu što je veliki dio građana glasovao za moga protivnika Udovičića, i potrudit ću se u budućnosti steći i njihovo povjerenje. Od Ivana očekujem asistenciju i pomoć kako bi se građani mogli uvjeriti da je Grad njihov servis. Ne mora se nitko bojati da će ostati bez posla, ali mogu reći kako će doći do rošada u dijelu koji se tiče vođenja Grada.
Novi gradonačelnik istaknuo je i kako će jedan od prvih koraka koji će učiniti na novoj dužnosti biti promjena odnošenja Grada prema medijima. Postavit ću odgovornu osobu u odjel koji će biti zadužen za informiranje javnosti, kako bi Grad medijima uvijek mogao biti na usluzi, a mogu reći i kako će sjednice Gradskog vijeća biti javne i transparentne. Josip Berket je na kraju napomenuo i kako već ima u planu mjere za doba recesije koje će pridonijeti uštedi, o čemu će nešto više reći u narednom razdoblju.
|
Poslao Gost_165 dana 2009-06-04 15:02:28 mašala |
Poslao Gost_233 dana 2009-06-04 15:10:00 i ja kažen mašala |
za g.BERKETA Poslao Gost_108 dana 2009-06-04 15:14:33 a ja kazem da se nadam: 1.da ce se sredit obala u kambelovcu da idioti ne divljaju sa motorima i autima po cile dane i noci 2.da ce se kanalizacija uskoro zavrsit radit 3.da ce bit vise cvijeca manje smeca u kambelovcu 4.da ce park u kambelocu prozelenit i dobit vodu klupe i fontane 4.da ce kambelovac pocet slicit na malo lipo misto uz more a na na vukojebinu 5..itd...moga bi ovako do sutra... |
Svaka čast Poslao Gost_217 dana 2009-06-04 15:18:12 Stvarno dostojanstvena i civilizirana primipredaja i stvarno proces čitavog preuzimanja, kako su kazali može trajati nekoliko miseci, zato dajmo novom prvom čovjeku Grada 100 dana, kao što ih ima svaka nova Vlada, za bilo kakve ocjene i puni zamah...Sjajno je da kapetan razumi koliko je važan odnos prema medijima i promocija grada i da će za to postaviti odgovornu osobu, to izgleda shvaćaju važnim svi nezavisni kandidati, pa su tako i iznenađenje ovih izbora. I Kerum je isto kaza danas u Splitu, a za glasnogovornika dolazi K.Macan , stručnjak iz Zagreba, a porijeklom s juga. No, važno je da novi gradonačelnik postavi osim osobe odgovorne za odnose s medijima, i osobu zaduženu za kontakte sa građanima, jako je važno da građani Kaštela imaju osobu kojoj se mogu obratiti sa svojim problemima, to će tribati... |
Poslao Gost_218 dana 2009-06-04 15:22:46 sve u svemu dobro i korektno s obje strane. Ipak mislim da su ova dva covika koja nas vodu ili ce nas vodit u redu, i da je HDZ moga i opstat da u svojim redovima nije ima puno primitivaca. Grozno su se ponasali prije 2. izbornog kruga, a neki ni do danas nisu prihvatili poraz. Ovim putem ih pozivam da smire strasti i da ne gade vise druge, pogotovo one koji nisu to zasluzili, a teskih komentara je palo, ovim putem hvala i adminu, koji je izbrisa neke pretjerane komentare, jer na kraju krajeva ipak moraju bit u dobro sa sadasnjom vlascu. Mislim da ce Berket dobro vodit grad, i da mu svi moramo dat sansu koju je na kraju krajeva i zasluzija, vecim brojem glasova. Pozivam nezadovoljne birace na malo postovanja i vidit cete da ce nam svima bit dobro.
|
Poslao Gost_109 dana 2009-06-04 15:26:56 pa obojica su civilizirani ljudi, to se vidlo i kroz kampanju. i ja sam za to da novi gradonačelnik dobije 100 dana za konsolidaciju. što se tiće antirecesijskih mjera spominjao je smanjenje stope prireza. predlažem i smanjene iznosa takse na tvrtku za tvrtke i obrte. SRETNO! |
realan Poslao Gost_251 dana 2009-06-04 15:27:44 Zašto odman samo kambelovac se spominje,zar nebi bilo lijepo da se cila Kaštela tako urede kao što je rekao gost 108.jer i mismpo za berketa glasali,nadam se da je čovik realan i pošten te da će napokon stati ovom neradu u Kaštelima,da se ne kopa godinama,svi tuneli i auto ceste u Hrvatskoj su probijeni i napravljene dok ovi u Kašteli ma samo prpaju i ništa ne rade,ako nerade triba vidit zašto ako su loši bili odman swve firme potrat kući i naplatit istima poene za kašnjenje te nedati više im nigdi posao u Kaštelima u buidućih 50 god.a isto tako i ovu vlast dosadašnju ne vratiti za isto tako 50 god,naravno ako Berket bude radio kako triba,ako ne triba odman minjati bez čekanja,ali da vidimo u budućih 100 dana šta nas čeka. Daj bože svima bolje i za lipša Kaštela. |
Poslao Gost_147 dana 2009-06-04 15:45:55 Došli rezultati upisa u vrtiće. Moji dite ni ove godine nije primljeno. Jeli na primopredaji bilo govora o gradnji novih vrtića za grad od 45 000 stanovnika? |
Poslao Gost_191 dana 2009-06-04 15:54:40 koji glupi kometari "....sve u svemu korektno..." pa Bogati neće se tuć!!!! koji idijoti |
Marin Poslao Gost_226 dana 2009-06-04 15:55:07 Sretno novom gradonacelniku a stari je dobio ono sa cim je bio okruzen..Nadam se da ce gospodin Berket naci osobu koja ce biti casna i postena,bez repova , koji ce resor brinuti za prava Hrvatskih branitelja a ne kao sto su u proteklih godina jamili oni koji nisu vidjeli rata i koji su kao sto je Strize ,Batina i slicni njima okoristili se trgovinom sa HDZ-om ,sve jamili u svoje dzepove. |
glasnogovornik Poslao Gost_676 dana 2009-06-04 15:55:48 berket je ima sto puta boljeg glasnogovornika od macana.triba stavit i nekoga za odnose s građanima.to može bit ista osoba jer je glasnogovornik osoba za medije i komunikaciju. |
Poslao Gost_539 dana 2009-06-04 15:57:44 je reka je kapetan da će sagradit 4 vrtića i 4 škole priko magistrale i da će svako dite poć besplatno u vrtić.a ća će bit od tega samo kapetan i bog znaju!!! |
2x1 Poslao Gost_217 dana 2009-06-04 16:00:54 Tako je - 2x1, to je i praksa , slažem se sa glasnogovornikom. Macan je stručan čovik, drago mi je da je gradonačelnik Kaštila ustija naći još boljeg nego Kerum. i to , što velite, 100-puta bolji od Kerumova glasnogovornika Macana. Pa kakvo je to čudo tako stručno, di je taj rasta , di se školova, šta je završia? |
odgovor 2x1 Poslao Gost_676 dana 2009-06-04 16:07:09 macan je do sada gotovo sve izbore izgubija. greška je osobe koja stoji iz sjene da se gura u prvi plan i tako kandidata pokazuje nesposobnim.macan se ovih dana promovira leva leva i tako pokazuje kako je kerum loš. možda on to ne zna ali je to činjenica i osnovno pravilo struke.sjena je u sjeni. |
Sjena Poslao Gost_217 dana 2009-06-04 16:12:27 Slažem se, iz sjene rad, prvi čovjek u prvi plan, savjetodavno... kužim šta mislite. ..Ali nije baš točno da je Macan sve izbore izgubija...na koncu...dobio je Kerumove u Splitu...on je poznat kao stručan , no očito svako ima svoju istinu, istu osobu netko hvali netko osporava... nije ni normalno da te svi vole. No, neosporno je da je Macan školovan za to što radi... Sigurni smo u Kaštelin i u kvalitetu odabora glasnogovornika novog gradonačelnika ( već je pomak što ga ima, jer ga stari nije ni ima...) No, tko je ta osoba? Jeste to Vi? |
udruge grada Poslao Gost_130 dana 2009-06-04 16:16:32 iVANE UDOVIČIĆU hvala ti za sve jer si bija ČOVIK I GRADONAČELNIK... |
sjeni Poslao Gost_676 dana 2009-06-04 16:17:07 njegova svetost-javni natječaj, sve rješava.ja brate nisam nikakav glasnogovornik da bi to bija i da bi se javija.jedino znam da macan koristi keruma kako bi dobijam novi angažman.tako to ja tumačim. |
Teza Poslao Gost_217 dana 2009-06-04 16:19:16 ima nečega i u toj tezi...već se pojavila po Splitu. Vrime uvik sve pokaže. |
Poslao Gost_350 dana 2009-06-04 16:27:21 a hoće li biti natječaj za tega glasnogovornika
|
berket kerum Poslao Gost_937 dana 2009-06-04 16:50:16 ja berketa stvarno ne bi uspoređiva sa kerumom.radi se o totalno drugačijoj i uljuđenijoj osobi.uz to je i formalnbo i stvarno obrazovaniji,kojega se kaštelani neće nigdje postiditi.on je dovoljno pametan da će za sve raspisivati natječaje,a to čak mora i radit.imam puno povjerenje u njegov rad. |
Stafilicanin Poslao Gost_188 dana 2009-06-04 16:52:14 ko dosa da dosa stafilic ce i dalje bit misto di se nista ne ulaze |
Poslao Gost_126 dana 2009-06-04 16:58:44 jućer popodne u lušiću na izlazu iz obrova na cestu,jedan momak je toliko divlja sa crnom BMWom da su se ljudi morali bacati sa strane,njegovo ime je Erik Kujunžić .Molin administratora da ne briše post,jer taj momak sija smrt po cesti i ljudi tribaju to znati da nebi sami postali žrtve. |
Poslao Gost_104 dana 2009-06-04 17:02:35 Htio bih samo posjetiti gradonačelnika da je i dalje prirez 12%. Kontenjeri za smeće su i dalje na ulicama
|
e moj bogy Poslao Gost_937 dana 2009-06-04 17:12:02 e moj bogy nisi više nikakav čimbenik da bi uvjetova šta će gradonačelnik radit.trči za bivšim sa papirom |
Poslao Gost_953 dana 2009-06-04 17:28:20 ma ja sam čista kaštelanka ali slažem s sa hercegovkom |
kaštelanka i hercegovka sa broja 53 Poslao Gost_937 dana 2009-06-04 17:32:05 dofgovorite se odakle stejer pišete sa istog broja.pišete sa istog broja a predstavlajte se da ste žensko.kladim se da ste muško i da ste malo pelavi,pa čak malo i ljubomorni.ista ste osoba koja piše da je štafilić.kandidairali se a niste ušli u gv. |
Za gosta 53 Poslao Gost_155 dana 2009-06-04 17:46:21 Odluči se ko si i što si. Ispadaš malo glupast s ovakvim falsifikat predstavljanjem. |
hercegovka Poslao Gost_953 dana 2009-06-04 17:49:14 rodila sam dva sina i nadam se da će za dvadeset godina jedan od njih vladat kaštelima. |
Poslao Gost_176 dana 2009-06-04 17:54:15 "Poslao Gost_104 dana 2009-06-04 17:02:35Htio bih samo posjetiti gradonačelnika da je i dalje prirez 12%. Kontenjeri za smeće su i dalje na ulicama " a tvoja pamet je na istoj razini ka i pri pet dana. jer to je kratki rok da ti se prosvitli. |
Poslao Gost_953 dana 2009-06-04 17:57:43 pa nas dvi pišemo s istog kompjutera, plavušo jedna |
Poslao Gost_632 dana 2009-06-04 17:58:17 vjerovatno je ovi 104 oni potrčko iz raduna |
Poslao Gost_169 dana 2009-06-04 18:06:22 konačno su pali. ovo je veliki trenutak za naš grad jer odlaze oni koji su ga zanemarivali u posljednjih 19 godina |
Preuzet grad? Poslao Gost_439 dana 2009-06-04 18:13:35 Već maškare!!! |
OSVRT Poslao Gost_143 dana 2009-06-04 18:27:32 Gostu 108: Nisu Kastila samo kambelovac i nije berket dobija zato sta su samo kambelovcani glasali za njega dobia je i u Lusicu i na druga mista! Gostu 147: A sta si ti mislija da ce ti dite upast u vrtic pa ti i dalje glasaj za ADZ u nadi. Zato i nisu objavili spisak ko je upa jer su znali vec unaprid da nema mista baren za 50% dice
|
Poslao Gost_242 dana 2009-06-04 18:32:28 Ovo je stvarni ispod svake razine, goste 78. Ako ne shvaćaš zašto se brišu, onda si na razini dikobraza. |
Poslao Gost_180 dana 2009-06-04 18:34:57 molim da se pod hitno provjere zakrpane ulice u Lukšiću jer ni jedna nije u redu zakrpana rubovi zakrpa ne obrađeni i ove kiše pripomogle su da iz njih izlazi sami pijesak i pri tom se ne možemo obraniti pijeska koji iz njih izlazi napominjem tek nedavno asvaltirane a vjerujem i plaćene ovo morate reklamirati jer u redu nije napravljeno |
x Poslao Gost_205 dana 2009-06-04 18:39:07 u predizbornoj kampanji je gosp. Udovičić reka da nema više problema za upis dice u vrtiće, pa kako onda neki još ne mogu upisat svoje dite ?!? neka je došla promina, a za koji misec će se i vidit... |
KRIŽALJKA Poslao Gost_244 dana 2009-06-04 18:40:59 Tet kada se konstituira gradsko vjeće znat če se TKO I KAKO BI SE MOGLO upravljati gradom a do tada je sve OTVORENO! |
Poslao Gost_185 dana 2009-06-04 18:51:44 grad nije zadužen i nije u kreditima -kaže gdin Udovičić .pa to je odlično jer na drugim portalima piše kako je gđa Šuica ostavila Dubrovnik u minusu za 20 miliona kn |
Poslao Gost_143 dana 2009-06-04 18:54:53 Gradsko vijeće prvo treba promijeniti Statut grada jer tamo ima stavki koje više ne vrijede. Npr. poglavarstvo i djelokrug rada, itd. |
Poslao Gost_109 dana 2009-06-04 18:55:12 prema volji birača predsjednika gradskog vijeća bi trebala dati koalicija HDZ HSLS HSP koja ujedno treba uvažavati volju birača da je gosp. berket gradonačelnik, te mu omogučiti NORMALAN RAD u intereu kaštela. tek za četiri godine su izbori. |
Poslao Gost_215 dana 2009-06-04 19:04:12 A kako će pročelnici koji imaju od prije dva miseca mandate na četiri godine, moć se prominit, jeli sa dokazom o izvršenom ili neizvršenom programu za te četiri godine ili bi bilo najbolje ka šta je napravija Kerum u Splitu mandate na stol. Jer kad su oni došli na vlast i oni su to isto učinili, zato netreba sprezati ni od ćega, ako ne zadovoljava molim ljepo van-izmjena. tako i na onim nižim radnim mjestima jer oni su baza koja se već utruležila.. Svaka čast pojedincima, ali ih je nažalost malo. Predlažem da ISKRENI zapisuje i vuće sve primjedbe sa portala i dostavlja ih osobi zaduženoj za kontakt s javnošću i građanima. Nebi li se što brže rješavali problemi. Ali ljudi nemojte da to bude pišit ću,kakit ću. Jer ko bi nan udovojija. |
Poslao Gost_215 dana 2009-06-04 19:14:45 Gostu 185, pa bilo bi previše prozirno da su grad ostvili u minusu, treba vidit imali bar malo plusa, je siti te se sve su prodali. 1. Palac 2.Resnik 3. Staklenike 4.Jugovinil 5 Željezaru 6.Dalmacija cement imali toga još svu industriju, koliko je radnika i familija ostalo gladno, koliko su uvalili u žepe, svi imaju firmice i račune na materan, ženan, punican i t d.Svi su bili u Nadzornin odborima ovih gore navedenih firmi .U što su potrošili 167 miljuni kun. ništa nisu napravili.Projekti koji se rade su donirani iz države i svejtske banke. Pa di su in pinezi.Judi osvjestite se i spoznajjte gdje ste živili i s kime Joško otvori oći - na sve su još uvik spremni- generacija. |
a čačemo sad ... Poslao Gost_102 dana 2009-06-04 20:00:28 brzo ce ovu novu garnituru stufat.bolje bi vam bilo da ste unucice setali po rivi.a yašto minjat pročelnike?odakle dokazi da če drugi radit bolje?
|
PAVLINOVIĆ Poslao Gost_131 dana 2009-06-04 20:05:40 Vratit će se Ivan jer iza sebe ima uhodanu političku stranku. Berket je samac. |
Poslao Gost_102 dana 2009-06-04 20:10:17 bravo goste 131. slazem se. iza gradonacelnika treba bit jaka stranka.nemogu tu pojedinci nista ucinit pa ma koliko bili sposobni |
Poslao Gost_233 dana 2009-06-04 20:12:55 ja se nadam da ću u 21 stoljeću dobiti vodu i kanalizaciju u Kaštelima, ja ne tražim ništa više
|
Poslao Gost_433 dana 2009-06-04 20:25:55 Na službenim stranicama Grada još se ništa nije prominilo. Jos je stari gradonačelnik sa svojon ekipon. Odma triba preuredit stranice i redovno ih ažurirat, te bdat mogučnost građanima da tamo postavljaju pitanja i daju prijedloge. |
Poslao Gost_488 dana 2009-06-04 20:46:37 ako ne dobije pineze iz vlade ništa od kanalizacije |
Poslao Gost_102 dana 2009-06-04 20:52:00 web stranica goste 33 je najbitnija a?mozda ce to bit vrhunac uradenoga |
Poslao Gost_161 dana 2009-06-04 20:56:07 a zasto nebi dobija pineze iz vlade za kanalizaciju?pa sanader je obeca da ce se dat lova i da je to jedan od najveci projekat u zemlji!!! Pa nije valjda mislija davat lovu samo ako hdz pobjedi... |
Poslao Gost_488 dana 2009-06-04 21:05:25 obeča je podržat projekte ali mislin da se to odnosi na primarnu a ne sekundarnu mrežu .nadam se da če se iznači sredstva za sekundarnu mrežu i nači način priključenja na istu jer po zakonu objekti bez građevinske dozvole nemaju mogučnost priključenja.a bez priključenja svih objekata nema ni čistog mora |
Poslao Gost_138 dana 2009-06-04 21:12:27 To šta van je berket svima obeća, a vi naivno nasjeli, nema veze s istinom. ne zato šta berket to možda nebi volija ili šta Ivan nebi volija, jer ja virujen da bi tila oba, ali zakon nije na strani onih poviše magistrale, a dobrog dijela i stanovnika ispod magistrale. a zakon jasno kaže kako za bespravni objekat nije moguće dobit ni struju ni vodu, dokle god je bespravan. šta će vama sad beki reć datum kad ćete dobit vodu? Dobit ćete je kad legalzirate svoje kuće, isto ka i ja. Vodovod i HEP imaju jedan zadatak a taj je da prijave građevinskoj inspekciji svakog tko traži struju i vodu a nema uredne papire za kuću. A papiri koštaju, to zna svako ko je gradija legalno. i triba ih platit. |
Poslao Gost_143 dana 2009-06-04 21:14:30 Je goste 102, samo budu li je radili oni šta su je do sad radili onda ništa od dobre web stranice |
Poslao Gost_233 dana 2009-06-04 21:30:22 U Gradskoj upravi ima puno kvalitetnih i školovanih ljudi koji do sada nisu mogli isplivat i pokazat svoje sposobnosti jer su sve glavne funkcije bile rezervirane za razne Marke Parčine, Anke Dubravčić, Penge, Čaglje, Barune. Boljate i njima slične. Nadam se da će novi Gradonačelnik dobro proučiti kvalifikacijsku strukturu zaposlenih, te sve službenike iskoristiti za poslove i zadatke koji odgovaraju njihovim sposobnostima i njihovom obrazovanju. |
Poslao Gost_214 dana 2009-06-04 21:57:23 a dragan relja i vridni mu sin |
Poslao Gost_141 dana 2009-06-04 21:58:43 neko je napisa o divljanju u kastilima ma kastila tribaju adekvatnu policisku postaju i povecat broj patrola |
Poslao Gost_122 dana 2009-06-04 22:01:49 komunalni inspektori tribaju počet radit svoj posal i svaku nediju davat izvještaje šta su napravili.a ne služit samo za figuru. |
Poslao Gost_143 dana 2009-06-04 22:45:56 nevjerojatno mirni tonovi posebno gost 109 218 i 233 ovi komentari su preulizicki, kao necu pisati protiv nikoga, presmijsno ulizivanje preko interneta a ovo je obican chat.... |
Poslao Gost_143 dana 2009-06-04 22:50:29 evo kad svi nude rijesenja sto treba popraviti, pa evo nesto se nudi samo gore lijevo reklama labinezze, nemam protiv covjeka nista, ali ono je ruglo( onaj ponton) dajte mu stekat na rivi ali ono treba maknuti |
Poslao Gost_735 dana 2009-06-04 22:54:08 trebalo bi , trebalo bi , nadam se nadam se,da ću dobit LOTO od 33oooooo pa od gradske uprave mislim zgrade napravit hotel A kategorije ala ludila |
Poslao Gost_869 dana 2009-06-04 23:02:30 moja kuca nema gradjevincku, ima telefon, struju vodu, sad sam nedavno razdjelio svaki stan da ima svoj sat, bez okakvih problema, ko ce mene natirat da kupim preskupu gradjevinsku dozvolu??? Struju, vodu, telefon mi ne mogu iskljucit pa me na taj nacin natjerat, kucu mi rusit isto tako nece, znaci ostaje jedino da pojeftine gradjevinske za postojece objekte koji nisu u nekoj trasi priko koje ide cesta i slicno. A i na taj nacin se moze dobrano napuniti proracun grada, i svi zadovoljni. |
gost Poslao Gost_236 dana 2009-06-04 23:51:25 A kako si molin te dobija struju i vodu kad ti je kuća nelegalna? |
Poslao Gost_144 dana 2009-06-05 00:09:25 bravo čoviče ili još prije ženo s maškarama, najbolja baza |
Poslao Gost_210 dana 2009-06-05 00:56:26 zabilježeno je veliko pospremanje odnosno odvoz odnosno tajni odvoz dokumentacije iz gradske uprave. mislim da bi se trebalo pročešljati rad dosadašnji nekih ljudi u gradckoj upravi i provjeriti imovno stanje sada i prije kada su stupili na vlast |
Poslao Gost_192 dana 2009-06-05 02:44:04 obecanje-ludom radovanje!!! al covik bar na nešto lici pa ajde,ostalo sve nula-hdz-ov covik,interesi i ostali prilipci ca ce mu se uvuc u guzu-uvik isto-narod kruva gladan,dok ne dođu kosiri jopet nanovo |
Rukavi Poslao ZAGORA dana 2009-06-05 07:12:51 Bolje bi bilo svima nama da pokušamo uvatit se posla a gos.Berket i Gs.Udovičić su pokazali da su na visini čim su sili i počeli pričet šta dalje ali mi smo glupi jedni već viču Kambelovac drugi ovo treći ono ma dajte malo pameti pa svi smo mi u kašeti brokava i gledajmo da se grad razvije i to je to a prioriteti su to znamo 1)kanalizacija 2)Stara kaštelanska cesta 3)Sređivanje vrtića i škola 4)Više stanova za ljude koji su Podstanari znači Socijalna politika se mora minjat 5)hoteli (uništeni Palace i turističko naselje Resnik itd) 6)Triba pokrenit neše građevinare a ne uvozit građevinske firme ko zna odakle 7)Grad kao grad nema ni jednu veću Zdravstvenu ustanovu šta je sramotno to je samo kap u moru a novca nema novac koji je potrošen je strašno velik i sad neka se napravi revizija poslovanja i ko je jamija a ko nije to nek sredi Gradonačelnik i njegov tim zato ništa podjela ovi oni nego AJMO MI SVI SKUPA |
Kapetane ! Poslao Gost_113 dana 2009-06-05 07:31:17 Kapetane. dobro more! |
Poslao Gost_555 dana 2009-06-05 07:40:34 Poslao Gost_88 dana 2009-06-04 21:10:13 -------------------------------------------------------------------------------- vrime je da hdz u kaštelima preuzmu mlađi i obrazovani ljudi iako ih nema puno nemogu mlađi sami treba napravit kombinaciju u kojoj bi mladi prevladavali ali da imaju pravog i poštenog i iskusnog, ali opet ne prestarog vođu vođu koji ima ugled u kaštelima ante još uvik ima ugled raspustit G.O. i u nove demokratske a ne dirigirane izbore neka članovi sami izaberu nove ljude na tajnim glasanjima pa će se te ljude i cijenit tada će se HDZ vratit na velika vrata a ne ka na prošlim unutarstranačkim izborima, da sami sebe predlažu, zapravo cijelu listu predložu i aklamacijom izglasavaju pa tko će se tome suprostaviti to tako ne ide demokratski izbori u stranci s antom sanaderom na čelu i eto nas opet
|
Poslao Gost_749 dana 2009-06-05 07:41:11 slazem se sa gostom 131...ivane za 4 godine se vidimo...jer ...znamo svi u podsvijesti |
Poslao Gost_141 dana 2009-06-05 07:52:20 najbolje je da surađuju stari i novi gradonacelnik tako da sta manje ima praznog hoda |
Građanin Kaštela Poslao Gost_555 dana 2009-06-05 07:54:23 Veliko hvala bivšem gradonačelniku gos.Udovičiću za sve što je napravija za grad i ono najosnovnije bija je ČOVIK. |
Poslao Gost_349 dana 2009-06-05 08:13:27 ljudi moji pogledajte na fotografijama šta smo imali a šta smo doveli, sramota je za grad da nas vode ovi penzioneri Bože sačuvaj sad stvarno vidim da nije zaludu Isus rekao ovce moje slušaju glas moj i one idu zamnom. Jer ljudi su stvarno ovce |
Poslao Gost_200 dana 2009-06-05 08:36:25 Berketa čeka puno posla i narod ovi put stvarno nešto očekuje . Moj beki bit češ za 4 godine ..........kako se ono reče pukovnik il p... |
Gostu 49 Poslao Gost_210 dana 2009-06-05 08:45:08 To što si napisa tebalo je pisat prije izbori NON -Stop a jedino sam ja jednom napomenija da svaka čast gosp Berketu ali bolje za njegovo zdravlje da uživa u penziji i gušta u životu a ne da ulazi u avanturu.Jasno da me nije posluša jer svi stariji u duši su mladi i u željama i želu dakizivanje da mogu.To vrijedi i za sve ostale.Na kraju krajevo slažem se da na slici izgledaju ka orunuli iz logora ,eto ova kratka kampanja čaje od ti staraca napravila pa kako če oni to moć izdržat vidićemo. |
Poslao Gost_165 dana 2009-06-05 08:51:02 HDZovci samo vi pišite. admine ostavi ove i ne briši ih jer ka šta se zna - komentar više govori o onome ko ga je napisa nego o onome šta piše. ps. članak van je prenila službena gradska stranica i oni drugi portal i opet nisu napisali odakle su uzeli članak. toliko o poštenju. iako oni drugi portal piše da ga je skinija sa službene stranice zna on dobro odakle je bravo portal i svaka van čast na trudu kako bi nas informirali o svemu u gradu |
Poslao Gost_567 dana 2009-06-05 09:00:06 portalu- administraciji- ispod gosta 215 piše poslao gost 215 ispada da je sam sebe negira, a tome ča grad po njegovu nije proda i ako sam ja nepusmen onda neka ide u grad po papire da vidi kako je išla reforma i prodaja tih poduzeća pa nemože tri čistaćice, knjigovođa i noćni čuvar kupit Palac a da grad i oni u njemu nisu šurovali i vrtili pineze skupa sa Kutlon i ostalima, tko je za išta odgovara. Pogledaj rasprodaju Staklenika pa ćeš vidit koji tvoji omiljeni je najviše dobija bilo u pinezin bilo u zemlji.Pođi u EKO Kaštelanski zaljev agenciju pa ćeš vidit da su niki i po dva do tri puta dobili iste iznose za istu zemlju u sramotnim vrijednostima. Doće vrime pokrivat ćete se vi ušima kad sve izađe na vidilo.oni su sidili u NADZORNIM odborima tih poduzeća koja su prodana i propala, kako nisu učestvovali kako ??? Pa pogledaj ko ti je vodija grad, upravljaći viljuškara, agronomi, strojari, umjetnici. Dobro smo i živi debili dabili debili koji su gledali samo svoju korist i "rodijaka". |
za gosta 67 Poslao Gost_349 dana 2009-06-05 09:23:43 ponovo pišeš gluposti, pa mi se glupo s tobom i raspravljat , ako su te firme državno vlasništvo kako ih je mogla prodavat lokalna vlast to je prvo, drugo ako si ti upoznat sa nekim malverzacijama iznesi to , postoji uskok, postoje novine , možeš biti anoniman učini to , treće ako su ovi do sada bili neškolovani , molim te ko Boga napiši škole ovih gore na slici, ma ja nemogu virovat koji su ljudi debili kad mogu pisat samo da pišu , pa imajte bar malo moralne odgovornosti prema sebi prije nego što napišete nešto za druge. |
Poslao Gost_228 dana 2009-06-05 09:45:59 Nadam se samo da će gosp.Berket maknit ove stare pročelnike jer dok su oni tu nama je ista stara slika u glavi. Neka ih pošalje da čistu plaže ili nešto slićno , a nikako da sada ponovo šetaju po općini i glume nedodirljive.Uzmite mlade neikvarene, marljive i povjerljive ljude. |
Poslao Gost_555 dana 2009-06-05 10:09:50 |
Poslao Gost_130 dana 2009-06-05 10:10:48 opet kažem, jao si ga nama!!! |
Poslao Gost_232 dana 2009-06-05 10:22:27 eh koji kulturan svit! lipo je vidit ovakvu pozitivnu i konstruktivnu komunikaciju izmedju gosp. Udovicica i gosp. Berketa. obojici na ponos! barba Josko, virujemo u vas, i virujemo da ce nam bit bolje. Puno srice! |
Poslao Gost_969 dana 2009-06-05 11:05:04 Berket Kaštilani za 4 godine: Nakon novih izbora za 4 godine: |
Poslao Gost_210 dana 2009-06-05 11:34:16 napokon cemo svi znat di se trosi par stotina milijuna kuna gradskog proracuna.oce li ko poslije revizije u zatvor-mozemo jedino otvorit kladionicu |
web Poslao Gost_217 dana 2009-06-05 11:40:45 A zašto je na web stranici grada Kaštela gradonačenik još Udovićić?!? |
Poslao Gost_163 dana 2009-06-05 11:46:30 gost 49 nema isti aršin za sve, koliko mu gosina ima premjer |
Poslao Gost_567 dana 2009-06-05 11:55:06 gostu 49 - svaka maca dođe na vratanca- strpljen spašen. upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi. Iv.8,32 po BIBLIJI |
za gosta 43 Poslao Gost_108 dana 2009-06-05 12:42:35 prvo kambelovac pa onda ostala kastela sredit,ima posla koliko oces,triba narkomane upregnit na prisilan rad ciscenje,posumljavanje itd.....a ne da leze po starin kucama i plazama i siju igletine i sprice itd.na sve strane |
Poslao Gost_235 dana 2009-06-05 13:41:41 A zašto je na web stranici grada Kaštela gradonačenik još Udovićić?!?null da je znat udrit refreš spasija bi se |
Poslao Gost_934 dana 2009-06-05 13:48:44 Neka bivši gradonačelnik zahvali pobjedi na izborima Peri Boljatu i Ivanu Čaglju |
Poslao Gost_831 dana 2009-06-05 13:55:49 goste 4 nemoj tako to su ljudi koji su svih ovih 19 godina mukotrpno radili za dobrobit sebe i svojih |
moja su stranka Kaštela Poslao Gost_163 dana 2009-06-05 14:00:53 Ovakav kraj kao što su naša Kaštela ne zaslužuje tretman koji je imao do sada. Kaštela su ono što nije ni Zagreb ni Spilt niti ijedan drugi grad u Hrvatskoj. Kaštela su koljevka hrvatstva. Svaki onaj koji se osjeća imalo hrvatom trebao bi se doći " pokloniti" u Kaštela - upoznati ovaj dio svoje povijesti. Zato bi se svi trebali izdići iznad nivia malograđaštine i zajedno se boriti da Kaštela postanu grad po mjeri čovjeka. Oni koji su otišli imali su šansu.Za prljavo rublje ne želimo znati. Što je bilo bilo je. Ovi koji su došli dobili su šansu i neka se pokažu. I evo pitalice : Što je Dubrovnik? Grad na "stini". A je li turisti iz cijelog svijeta dolaze gledat "stinu" ili Grad? Grad. A tko je izgradio Grad? Ljudi. A jesmo li mi ljudi? Jesmo. ZAKLJUČAK : Sve je u našim rukama ! |
Poslao Gost_150 dana 2009-06-05 14:11:31 osin ovi apsolutno prioritetnih stvari ka sta je dovest vodu kucan povise magistrale i rijesit da kanalizacija ne gre u more...tribalo bi po meni i poradit na tome da konacno postane grad...jer ni normalno da grad od 40 ijad svita nima kino,o kazalistu da i ne govorin,nima svoju bolnicu,centar za mlade,uredjenu rivu itd. |
za gosta 163 Poslao Gost_831 dana 2009-06-05 14:13:54 znači po tvome ona stara ko je jemio jamio je ma vidi molim te znači po tvome triba ih još nagradit zašto da se ne iznosi prljavo rublje zar građani ne smiju znati istinu di je njihov novac ako ti ne želiš ima nas koji želimo znati a ne da budemo kao guske u magli neka se zna koliko i tko je jamio javnost želi i ima pravo znati a i ti goste 163 jedino ako i tvoji prsti imaju udjela onda ne želiš da se sazna |
Poslao Gost_391 dana 2009-06-05 14:29:42 Hoćemo reviziju.
|
Poslao Gost_103 dana 2009-06-05 14:53:25 Ljudi moji tek čemo vidjeti koga smo izgubili Kaštila su jedini grad u državi koji je u plusu,,a za to je treba neko pametan da ga vodi i zato IVANE velika ti hvala za grad bez iti jedne mrlje. |
Poslao Gost_103 dana 2009-06-05 14:56:18 bolnicu? a ljudi moji jel živite na marsu? Ne može bolnica bit svako 20 km ka benzinska crpka, to su nenormalno visoki troškovi izgradnje, opremanja, održavanja, kadra kojeg fali. A toliko uložit a imamo KBC, pa nismo grad od milion ljudi |
Poslao Gost_228 dana 2009-06-05 15:04:51 aha ha ha ha goste 103 IVANE velika ti hvala za grad bez iti jedne mrlje - PREPATETIČNO - na čemu si ti dobri goste 103 |
Poslao Gost_925 dana 2009-06-05 15:07:37 a sta bi ti gostu 108 da se samo radi u kambelovcu nije gradonacelnik kambelovca nego kastela
|
Poslao Gost_205 dana 2009-06-05 15:17:30 Udovičić je dobra strana Hdz-a, samo su se nakupili nikakvi ljudi oko njega, a ZNA SE koji su |
Poslao Gost_128 dana 2009-06-05 15:40:08 Berket ima lipse odijelo! |
Poslao Gost_934 dana 2009-06-05 15:42:48 normalno da se zna koji sumaloprije ih je spomenija gost 4 al oni su bili volonteri sve su radili mukte aute mukte kupovali kuce sve |
Poslao Gost_185 dana 2009-06-05 15:47:01 goste 103, slažem se s tobom |
za gosta 128 Poslao Gost_180 dana 2009-06-05 15:52:15 ima je lijepo odijelo i jutros kada je držao govor povodom dana škole u Lukšiću.obukao se kao da je krenia u šetnju, a teško je procjenit što je bilo gore odjeća ili govor. |
Poslao Gost_175 dana 2009-06-05 15:52:43 ne treba nam bolnica, može li samo jedna dežurna ljekarna na području kaštela. |
Tv Poslao Gost_217 dana 2009-06-05 16:07:20 Pa to bi bilo sjajno, da imamo svoju Kaštelansku televiziju! |
Poslao Gost_123 dana 2009-06-05 16:13:59 za gosta 17. će uvik bit posla. Jerbomi se pari da čovik traži posla u ovom fahu. Daj molim te budi kokretan -pa se predstavi javnosti, da na taj način zaobiđemo javni natječaj i smanjimo nepotrebne troškove. |
IT Poslao Gost_217 dana 2009-06-05 16:16:10 Nema zime, u IT sektoru uvik ima posla, mirno spavajte. |
Poslao Gost_123 dana 2009-06-05 16:20:30 Koji uvlakač ovaj 17. |
Poslao Gost_895 dana 2009-06-05 16:32:49 svaki kaštel triba svoga gradonačelnika .ajmo ponovo na izbore,hura. triba one savjetnike ,dogradon. i ine štakore koji ništa nisu radili,jer su doma radili i primali ne malu plaću,maknit na ulicu .neka i oni osjete krizu kao i svi oni mali ljudi koji su u krizi otkad su rođeni,a ne ih razmjestit po opet večim funcijama.niš koristi od njih i opet će kao za fintu stat.neka malo rade ali teško neka osjete kako je teško radit za drugoga a primat socijalu,ili ništa.neka se malo kolo sreće okrene i u korist malog poštenog,dobrog čovjeka radnika samozatajnog,skromnog, Neka se napokon nešto lipo dogodi u našem mistu. |
O vlasti Poslao Gost_253 dana 2009-06-05 18:08:03 Postoje tri velike strasti: kocka, alkohol i vlast. Od prve dvije se moguće nekako izliječiti od treće nikako. Vlast je najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je kao čarobni kamen jer pribavlja moć... Čovjeka na vlasti potiču kukavice, bodre laskavci, podržavaju lupeži i njegova predodžba o sebi je uvijek ljepša i nego istina.Sve ljude smatra glupim jer kriju pred njim svoje pravo mišljenje, a sebi prisvaja pravo da sve zna i ljudi to prihvaćaju. Nitko na vlasti nije pametan jer i pametni brzo gube razbor. Ljudi na vlasti stvaraju vječen zakone, načela, ustrojstvo i učvršćuju svoju moć.I nitkoih ne bi smijenio da ne postaju smetnja i prijetnja drugim moćnicima. Ruše ih uvijek na isti način objašnjavajući to nasiljem prema narodu. I nikoga to nije urazumilo, svi srljaju na vlast kao noćni leptiri na plamen svijeće. Meša Selimović - Tvrđava |
bez veze Poslao Gost_180 dana 2009-06-05 18:11:41 Zašto se čekalo s popisom primljene djece u vrtiće koje je trebalo biti prije izbora? Da bi Berketovi imala mjesto a moje ispalo ispod crte iako imam sve "papire" dok neka upisana djeca nemaju niti prebivalište u Kaštelima. Nisam imao vezu ni prije a vidim da je opet potrebna.Jedino se nadam da će Berket prekinuti i natjerati upravu vrtića da prekine samovolju i prilagode rad vrtića radnim ljudima. |
Poslao Gost_688 dana 2009-06-05 19:29:38 Kad bi bilo dovoljno vrtića, sva bi se dica upisala i niko ne bi grinta ni na upravu vrtića, ni na grad. Nadamo se gradnji novih vrtića, privatni se nisu pokazali kao sretno rješenje- |
Poslao Gost_132 dana 2009-06-05 22:59:24 Nadam se da ćegosp.Berket izdvojiti sredstva iz gradskog proračuna da se upisom do sada neupisane djece zaposle tete koje su odavno odstažirale u DV Kaštela, a nikako ili vrlo rijetko dobiju zamjenu u kaštelanskim vrtićima. Zato pod hitno projekti za nove vrtiće, a ne se oslanjati na privatne vrtiće (preskupi za roditelje, a programi za djecu nisu ništa posebno).Sretno, gradonačelniče, u novim projektima za dobrobit djece i zapošljavanja teta. |
pomorac Poslao Gost_101 dana 2009-06-06 01:47:41 barba josko neboj se ti si sada "CAR" |
Poslao Gost_961 dana 2009-06-06 08:15:34 Zašto PORTAL ne piše ništa o broju neupisane dice, da vidin koliko ih je ili san usamljen slučaj. Ako mi se dite ne upiše ni dogodine, krenit će u školu bez dana u vrtiću. A vrtić je zakonski obavezan prije škole, pa ko je sad tu lud?! |
Poslao Gost_159 dana 2009-06-06 08:29:46 a Donja Kaštela- kad če kapetan pogledat na nas na našu rivu , kulu Ćipiko, đardin u Novome,šporko Brce.u zadnje 2 g. sve se daje u gornja sela |
Poslao Gost_477 dana 2009-06-06 08:33:46 šta ste se svi uzgovorili,pustite čovika na miru. Zna on sam kako će i šta će. Vi ste svi pametni sad, a do jučer ste svi bili za HDZ. Berkete sritno!!! Hvala ti šta si se uopće kandidira i priuštija nam ovo sad |
Poslao Gost_242 dana 2009-06-06 09:25:41 u solinu ih je 180 neupisano a ko zna koliko ih je ovde |
Poslao Gost_80 dana 2009-06-06 11:32:42 ma sta su se ove zenetine uzlajale o djecjim vrticima,neka side doma i cuvaju dicu....al ce im berket to obavljat umisto njih.... |
Poslao Gost_232 dana 2009-06-06 11:39:28 Ja sam još za HDZ, a dicu triba upisat u vrtić koji će bit i mukte, reka je Berket. A ti, goste 80, ne diskriminiraj žene. I tvoja je majka žena. |
Poslao Gost_122 dana 2009-06-06 13:00:49 Berkete, puno sriće! |
Poslao Gost_182 dana 2009-06-06 15:22:43 možda bi. ženetine doma i sidile i ne bi radile kad bi muževi sami u prosijeku lijepe naše donosili plaću dostojnu života. ala divote ....moja kućica ,moja ženica moja dječica i samo muževljeva plaća .toga nema ,ipak žena popravlja kućnu kasu pa makar bila najmanja crkavica i zato mame na posao a djeca u vrtić |
Poslao Gost_247 dana 2009-06-06 15:31:07
|
Poslao Gost_136 dana 2009-06-06 16:05:52 Čujen da u Nejeju imaju gradonačelnika Nenu Peru! Zato in sve cvate! |
Poslao Gost_898 dana 2009-06-06 16:06:01 koji miroljubivi komentari od hdz-a pa rasplakati cu se, prvo treba procistiti ove udruge koje bi trebale biti nezavisne i gledati svoja posla a ne davati podrsku strankama, kad covjek pogleda listu rekao bi da smo najkulturniji grad u hrvata...... |
Poslao Gost_210 dana 2009-06-06 16:39:13 Bravo goste 138, stvarno ljudi šta tražite kanalizaciju, vodu i struju a kuće su vam poviše magistrale i u po Kozjaka, napravljene bez dozvola i sad to ne možete dobit dok ne platite za legalizaciju- dozvolu za gradnju. Mogli smo svi tako gradit di se kome prohtije pa tražit da se to legalizira i da ne platimo ono šta su drugi uredno platili kada su gradili svoje kuće prije 40,30,10 godina, gubili dane za dobivanje dozvola, potrošili novce za spajanje struje, vode itd. Onaj ko je napravio malu kućicu da ima krov nad glavom i to pod taracu- znači bez krova njemu bi pomoga i uz razumnu naknadu legalizira kuću a nakaradne viletine ka kasarne na 4 kata bi da Dropulićki da ih sruši pa vi gospodo stojte pod šatorom. NE može vam to Berket riješit a ne bi moga ni Udovičić. |
Poslao Gost_210 dana 2009-06-06 16:45:35 AH da zaboravija san nešto- zašto pitate Bewrketa zašto vam dica nisu primljena u vrtiće--PITAJTE gđu. Vučicu uvik je tribala veza za vrtić a ona tamo drma 20 godina. I drugo nema dovoljno vrtića pa ne želite valjda da u grupama bude 50- 60 dice...Grad može renovirat stare kuće sa velikim dvorima koje propadaju zbog nemara vlasnika - eto ako se zemljište može izvlastiti za opće dobro A ZAŠTO NE MOGU I KUĆE? |
Poslao Gost_8 dana 2009-06-06 17:35:13 da opet gđa ivanka vučica drma vrtićima 20 godina. ne mogu od smija ča širite dezinformacije. |
kapetane Poslao yukaton dana 2009-06-06 18:19:58 Drago mi je da ste tu,jer dosta je bilo Đuđana,pozdrav. |
Poslao Gost_239 dana 2009-06-06 18:35:25 koje bija u nadzornon odboru kad se opljačkala kašt.rivijera lipo piše u nalazu državne revizije na intrnetu,može svak pročitat |
Poslao Gost_242 dana 2009-06-06 20:27:55 210 daj ti svoju kucu opet nacionalizacija ma sta si pametan |
Poslao Gost_149 dana 2009-06-06 20:28:34 a ti goste 210 govoriš da ne bi moga ni Udovičić legalizirat objekte poviše magistrale, a zašto je onda potpisa Pensi u javog bilježnika da će mu sve napravit šta udruga za promicanje ljudskih prava od njega traži, a osnovno je bilo baš to. |
Poslao Gost_160 dana 2009-06-06 20:37:46 Gost 210 je u pravu jer je Udovičić radija na stvaranju preduvjeta za legalizaciju, a to je izdrada UPU-a i proširenje GUP-a. Kuću ti ne može legalizirat ni Udovičić ni Berket jer sam moraš izradit projekte i platit naknade, ali je Udovičić stvorija mogućnosti za legalizaciju. Goste 149, ako ne znaš ti objekti su izgrađeni na vrijednom pooljoprivrednom zemljištu, a Udovičić je zbog legalizacije takvih objekata milijun puta bija u Zagrebu. Šta ti misliš da nije tako da bageri nebi prošli i kroz Kaštela ka šta su prošli i u drugin mistima di je bilo bespravne gradnje? Mislili vi šta oćete, ali Udovičić se zauzima za ljude u Kaštelima, čak je angažira i odvjetnika i zato niko u Kaštelima nije osta bez kuće iako smo po bespravnoj izgradnji najpoznatiji u zemlji. |
Mirjana Poslao Gost_147 dana 2009-06-06 20:44:37 U prostor bivše kemiske škole premjestiti policiju,ana mjestu policije izgraditi lijepi vrtić i jaslice koji je primjereniji naselju ukojem se sada nalazi policija. ono na što sada policiska zgrada lići ono je ruglo grada i države .o tome se stalno govori ali od toga ništa. Okoliš je katastrofa,mogli su bar pokositi korov oko i u samom dvoru. |
Poslao Gost_160 dana 2009-06-06 21:33:50 Zgrada di je policija nije gradska pa grad nemože planirat šta će s njom, čini mi se da je od Adriachema. A policija nemože u zgradu kemijske škole jer policija nije gradska nego MUP, i policija treba imati zgradu koja treba biti osigurana i čuvana i treba zadovoljavati stroge kriterije. Nama se sve čini jednostavno, ali procedura je komplicirana i kad čovjek krene malo se zanimati za to shvati kako grad i nema baš neke ovlasti. Nemože raspolagati firmama jer su državne, nemože raspolagati obalom jer je pomorsko dobro. Nemože raspolagati Kaštelanskom cestom jer je ona Županijska, kao i ceste koje povezuju Kaštelansku i magistralu. Nemože raspolagati magistralom jer je ona državna cesta, nemože raspolagati školama, nema pravo petljati se u zdravstvo, školstvo i slično... Gradonačelnik može brinuti o čistoći, kupovati kontejnere, asfaltirati i krpati sporedne ulice, postavljati nadstrešnice, izrađivati dokumentaciju. Može odlaziti u Zagreb i tražiti novce za realizaciju projekata, dodjeljivati stipendije i pomoći, sufinancirati izgradnju. Još uvijek sve ide s vrha i bitno je samo koliko su ljudi koji vode grad dobri pregovarači. |
gostu210 Poslao Gost_253 dana 2009-06-06 21:57:49 Krivo govoriš-svi smo mi počeli gradit kuće u jadu i bijedi-bar mi prije dolaska Bosanaca 90-tih iz Njemačke koji ipak jesu imali neki kapital. Mi ostali smo gradili svojim rukama, ka građani drugo reda jer da smo mogli drukčije s obitelji-sigurno ne bi dolazili u prazno brdo bez struje i vode. Po zakonu je da ne gradimo, da tražimo socijalne stanove-jer nisu svi iz bogatih obitelji, a niti članovi partije u onom sistemu da dobiju bodove za državni stan, međutim, neke je sramota tražit od države da im sredi stan (ka većini) jer je socijalac-e , pa je iša priko zakona. U ovih 20 godina mnogi su te svoje jadne kućerke nadogradili-ali ne bogastvom, nego svojim radom su katove podigla njihova dica. Osim rijetkih-nije to nikakvo elitno naselje, malo bolje pogledaj i vidi koliko obitelji tu živii (po 2-3) i prebroj koliko kuća uopće ima krov-jako malo. Lako je iz pozicije privilegiranog (poi rođenju, po društvenom statusu) dijelit packe kad se radi o golom preživljavanju. Meni se gade svi zdravi ljudi koji linčare, rađaju dicu i traže socijalne stanove, a ljudi koji grade i na ovakav način-da ne bi bili na ulici-ispadaju negativci....pogrešno, treba nać kompromis i najzad stanje dovest u red da se zaustavi devastacija koliko se može.... |
Poslao Gost_131 dana 2009-06-06 22:13:50 pa normalno da nas nije hdz ostavija u minusu kad je prije izbora svim obrtnicima silo na račun nekakva naplata o kojoj niko nije informiran nit znaju štaje o čemu se radi ali bitno je da su oni namirili ono šta su pokrali |
Poslao Gost_924 dana 2009-06-06 23:13:06 bit će ovo monte carlo, sva dica imat će besplatne vrtiće, broj gostiju bit će dva puta veći, doći će strani investotori sa 500 miliona eura za godinu dana samo triba pustit novog gradonačelnika da radi i neće bit nezaposleni tako je obeća i ja mu virujem |
138 Poslao Gost_239 dana 2009-06-06 23:33:52 prošli gradonačelnik je potpisa pensi upravo to da če proširit granice gupa da bi se uopče moglo legalizirat objekte jer bez legalizacije kakva ona bila da bila nema uređenja i komunalnog opremanja ovih prostora. šta se tiče vrtiča nije lako sredit stanje i nije to samo nač prostor i tete.taj prostor u kojima bi bili vrtiči mora bit komunalno opremljen po standardima koje diktira zakon a ne kako kome pade napamet |
remengo Poslao Gost_286 dana 2009-06-07 08:20:52 ma ne triba proširivat granice gupa da bi se moglo legalizirat objekte |
Gostu 160 Poslao Gost_83 dana 2009-06-07 09:51:23 Poštovani 160 Vidi se da ste upućeni i dobronamjerno mislite ali u takvom stavu je cijeli problem. Nije točno da gradonačelnik ne može ništa. Nije mogao ništa jer bivši gradonačelnik nije imao politički mig da ide agresivnije i da od Kaštela napravi veliki Grad sa svim tim ingerencijama. Ako gosp.Berket tome posveti više pažnje a bez političkih pritisaka i trgovine, sigurno će moći napraviti ove stvari koje ljudi spominju. Sve se može kad se hoće , kad se ima ljudi da to naprave i kad je opća korist ispred političke i privatne. |
vinko Poslao Gost_177 dana 2009-06-07 10:01:30 Gostu 126, koji kaže da se u Štafilić ništa ne ulaže. Koliko je grad dao novaca za obnovu crkve i njenih oltara? Koliko je dao za porizanje župnog dvora? Koloko je dao za novu crkvu? Čak je osvijetlio i zvonik župne crkve što je bilo bacanje novca u vjetar. Da se pravda ispuni Štafilićani su uglavnom jedini glasovali protiv Udovičića, a Novi za njega iako nije ništa uložio u Novi. |
marinero Poslao Gost_201 dana 2009-06-07 10:25:17 je goste 177, sve sta je crkva napravila u stafilicu dao je grad, a u novome je luka sve izvuka iz svoje bicve... velika ta bicva u luke! |
Poslao Gost_868 dana 2009-06-07 12:11:13 molim da se obrati pozornost na to da se dica koja idu još u osnovnu školu izbacivaju iz 37-me i to od Baletne do Kaštel Lukšića, odnosno to rade samo dva vozača šta mislim da uopće nije u redu, takva jedna stvar bi se tribala riješit, s obzirom da je riječ o karti koja košta 10 kn, mislim da to nije u redu jer svaki roditelj ne može odvest dijete u školu a ponekad nije ni zgodno da idu pješke uz cestu, ipak je to riječ o osnovnoškolcima i o maloj relaciji |
LUNG Poslao Gost_717 dana 2009-06-07 13:17:14 štafilić je sljepo crijevo kaštela, osim crkve koju još instituciju štafilić posjeduje. |
Poslao Gost_159 dana 2009-06-07 13:42:40 za gosta 68 djeca bi trebala ići pješke u školu radi se o relaciji od 10 minuta hoda i ne razumjem kakvo je to pomodarstvo busom u školu konkretno baletna lukšić - nije u redu da ih se izbacuje iz busa ali dragi roditelji dajte djeci da hodaju imaju trotuar ne razumjem zašto idu autobisom |
za gosta 229 Poslao Gost_241 dana 2009-06-07 14:26:44 a da nisi ti iz sućurca šta navijaš za udovičića |
Poslao Gost_337 dana 2009-06-07 14:26:54 "Postaviti će odgovornu osobu u odjel za odnose s javnošću" - A natječaj? neće valjda sve ostat po starome? |
sućurani Poslao Gost_984 dana 2009-06-07 15:13:44 Amo moji sad je momenat razbit ovi umjetni grad |
Poslao Gost_626 dana 2009-06-07 15:25:39 Dragi goste 80 zbog takvog načina razmišljanja odletija je dosadašnji gradonačelnik i vlast u Kaštelima, zbog nezadovoljstva roditelja odnosom prema vrtićima i školama. Kad si tako prosvitljen sigurno ni ti nisi iša u vrtić i nu, ništa ti ne fali!!! |
Gostu 83 Poslao Gost_97 dana 2009-06-07 15:29:55 Živim u Kaštelima i volim ovaj grad, da nebi bilo zabune. Ali zaista mislim kako Berket neće moći napraviti puno, sve da i ima dobre volje. Činjenica je da će mu ruke biti vezane i da bez pomoći Vlade i Županije neće moći puno. Pitanje je koliki autoritet on ima u Vladi i Županiji. Udovičić nikad nije bio agresivan jer je on takav čovjek, miran, kulturan, civiliziran. On nikad nije išao džonom ni prema svojim suradnicima. Poznato je kako je u Kaštelima HDZ raslojen na dvije struje. U jednoj je Sanader i Udovičić, u drugoj Anton Kovačev, Lukša Novak, Berket, Tončica Matijaca, Sanja Viculin. Te dvije struje vječno su jedna drugoj podapinjale noge, a to se događa i danas. Nije Berket nestranački lik, ima on iza sebe pozadinu, ali mora paziti da mu ti isti koji su opstruirali rad grada i dok je Ivan bio na čelu ne podapnu nogu. Nažalost, građani su ti koji ispaštaju, ali ne zbog Udovičića i Sanadera ili Berketa i Antona već zbog onih igrač(ic)a koji igraju za obje struje. |
za gosta 229 Poslao Gost_247 dana 2009-06-07 15:46:27 nije me briga ko je gradonačelnik, nisan išla glasat, od njih ništa ne očekujen, uzdan se u svoju pamet, svoja leđa i svojih deset prstiju. a šta se tiče šesti i lipote, iman 27 godina i uvik bi prije dala barba Berketu, jer je onako markantan i šarmantan, nego onom kenjkavom i njunjavom Udovičiću |
Poslao Gost_218 dana 2009-06-07 15:47:47 koja svjetla budučnost |
Poslao Gost_218 dana 2009-06-07 15:55:22 opasna je ova lukšička struja,bez milosti |
ODGOVOR gostu 203 - Večernja škola Poslao Gost_180 dana 2009-06-07 16:19:26 Imaju vrimena u slideće četiri godine završiti Večernju osnovnu školu. Koće im onda stati na kraju kad završe malu maturu. |
Poslao Gost_393 dana 2009-06-07 17:32:50 Moredu završit fakultet u godinu dan ka zet drugarice Anke Dubravčić |
Poslao Gost_595 dana 2009-06-07 18:25:30 zet Anke Dubravčić je pošteno i normalno završija fakultet.to se može provjerit.a ti druže 93 po svojoj pameti nebi ni kumrovačku školu završija..... |
Poslao Gost_97 dana 2009-06-07 20:37:25 a danilo ka nije hdz? |
Poslao Gost_167 dana 2009-06-07 21:01:37 a matela, on je podrža berketa, a za berketa je do prije 20 dana priča po selu da se bavi šporkin poslovima, samo ne čudin se ja mateli jer pametni ljudi u kaštilima znaju ko je on, nego se čudin berketu |
Poslao Gost_168 dana 2009-06-07 21:42:47 za gošću 247 što bi dala? |
Poslao Gost_773 dana 2009-06-07 21:51:49 dala bi mu sve samo dušu ne |
opet ista priča Poslao Gost_196 dana 2009-06-07 22:19:28 Ne razumin ove kojima još nije dosta izbora. Nisam sigurna da je Berket toliko naivan da u sve ovo uđe za nećije političke ili privatne interese. Onda mu je bilo lakše to napravit prije izbora. Sada kriviti kapetana da ima nešto sa strujama u HDZ-u je naivno . Neka Sanader , Udovičić , Penga , Kovačev , Novak ,Boljat ,Matijaca i sl. to rješe među sobom , sigurno se Berket neće imat vremena sa njima bavit. |
Poslao Gost_162 dana 2009-06-07 22:20:05 miči bagere sezona je počela ! |
Poslao Gost_980 dana 2009-06-07 22:37:26 Prije svega, nadam se da će novo izabrani gradonačelnik barem donekle ispuniti obećanja koja je dao u predizbonoj utrci. Pobjedio je pošteno i jedva, čega je i on svjestan, nadam se da će biti pametan i savjesno obavljati svoju dužnost. Treba ga podržati i dati mu šansu da opravda povjerenje svojih glasača! Sviđa mi se suradnja starog i novog "šefa "Grada i nadam se da će rezultirati u pozitivnom pravcu za sve nas, građane Grada. Koliko će g. B. uspjeti realizirati obećanih projekata ne ovisi samo o njemu, mislim da on nema mnogo prostora za manevar, ne zato što ne bi želio ili ne zna nego zato što neće moći, jer ipak je ovo lokalna samouprava koja je ovisna u svom poslovanju o centralnoj vlasti države. S druge strane, vjerujem da će se u prve dvije godine pokazati kao poduzetan čovjek iz raloga što će uspješno pozavršavati sve projekte koje je započeo g. Udovičić, a vjerujte, pokazati će se da ih je bilo mnogo, počevši od te zgrade policije kojuu tako spominjete, dječjih vrtića , škola, pa i visokoobrazovnih ustanova, realizacija vodoopskrbe, kanalizacije,..... A taman je to i dobar period da se novi gradonačelnik uhoda u svoj posao, pa mu ne možemo ni zamjeriti, samo se nadam da neće slijediti Kerumov primjer "poteštiranja" pa dizati buku oko djelatnika Gradske uprave, malo ih posmještati na druga radna mjesta i onda još dovesti svoje,....to ne bi valjalo! Odmah bi trebalo raspisati kakav referendum, ako se može.To mogu tako i ja riješiti! Gradska jedra treba nastaviti u pravcu u kojem su ga usmjerili kapetanovi predhodnici, pa nije bez veze dobio glasove Hdz- ovaca. Isti ti Hdz- ovci su odmogli Udovičiću koji je besprijekoran čovjek, ali okružen ljudima koji su naštetili stranci, gradu, a bogami i svom ugledu među svojim sugrađanima,a sve radi vlastitog interesa. Među glavnim parolama Hdz-a u ovoj izbonoj kampanji spominjala se rečenica - nećemo privatni interes- trebalo bi malo se zamisliti nad tim, kome je to zapravo trebalo biti upućeno. Glupo je poimenice prozivati pojedince, svjesni smo koga treba maknuti sa Hdz-ovske scene, tko je uništio Ivanovu pobjedu, kakvi su međustranački odnosi i koji ljudi unutar stranke gaze, ogovaraju, lažu, kvalitetne ljude u stranci, kao što rekoh, sve zbog vlastitig interesa a i zbog toga da bi njihova debela guza uživala mjesto u županijskij skuštini. Toliko, moj glas nije otišao Berketu, ali kad je već tu, neka učini čudo ako može, ako ne, za četiri godine, Ivane, čekam te opet! |
šišmiš Poslao Gost_498 dana 2009-06-07 23:03:16 Iz kaštela sam od pradidova,tek sad vidim kako ovaj raslojeni narod diše.Grozno. Jedni za ,drugi protiv, međusobna optuživanja.Ma niko nama malima nije kriv .Tribamo međusobom biti korektni,iskreni dobronamjerni,složni a ne ovako užasno nesložni.To je i cilj vladajućima i parola kroz stoljeća "zavadi pa vladaj" a tako i je i čini mi se da će i biti. Zato svi trbamo biti složni a ne ovako raslojeni i napadat jedni druge.Nismo si mi krivi nego zna se tko.Užasno pokvareno vođenje politike dovelo je i do "kriza" raznoraznih. Nemojmo se mnapadati budimo dobri, samo tako možemo pobijediti nemani s vrha, kritizirajmo vlast, propuste u bilo čemu, nepravilnosti. neka izađe na vidilo, i osudimo zlo a zla je puno.Nasmiješena lica ne znače i povjerenje ,poštenje iskrenost.Ona su danas sve više farsa ,laž.Zato radimo,tvornice su naše naših djedova očeva,a ne onih koji su ih prodali.Turizmom su se bavili naši stari,turizam su nam ubili. Zašto? Jer im je to bio cilj,uništavanje naše zemlje, naših tvornica,naše vode, naše prirode i našeg čovjeka.To smo sve dozvolili ali ne dajmo dalje,još ima ponosa u našem čovjeku.Budimo složni kao i kad je utakmica naše Hrvatske, kad sa srcem bodrimo igrače.Tako i sa srcem bodrimo sadašnjost ibudućnost nas i naše najvažnije nam djece. |
Mirotvorac Poslao Gost_654 dana 2009-06-08 07:55:33 Eto...po meni više ne bi trebalo komentirati ove i slične teme. Izbori su završili, pobjednika imamo, sada treba konstruktivno djelovati kako na sebe tako i na ljude koji nas okružuju. Presmješni ste mi vi koji tako žestoko stajete u obranu jednog ili drugog kandidata, a još gori vi koji napadate, kao da će vam ne znam koju promjenu donjeti izbori.Oni će se ionako snaći. A vi i ja? Ostajemo mali rastrgani čovjek. Puno se osjeti na ovom Portalu zloće, zavisti, ljubomore i inih negativnih osjećaja, sva sreća pa je ovaj Portal tu koji bi nam mogao dočarati stvarnu sliku osjećaja među našim svekolikim pukom. Žalosno! Ljudi, radite na sebi! |
Poslao Gost_459 dana 2009-06-08 08:17:55 mi ode na portalu smo OK triba kritizirat i komentirat šta više ljudi su siti članaka o valu i primorcu, izložbama i ko zna čemu. Živimo ode i nečemo zatvarat oči , uši i usta prid nepravdon i unazađivanjem kaštela.
|
Poslao Gost_459 dana 2009-06-08 08:25:22 .... i fala svima koji to čine |
LUNG Poslao Gost_764 dana 2009-06-08 14:36:08 možemo mi sve komentirat koliko hoćemo, kao da oni kojima su komentari namjenjeni ovo čitaju. |
ZA gosta 167 Poslao Gost_192 dana 2009-06-08 17:44:04 Sta vas boli sta je Matela da glas Berketu .On može dat glas kome oće jer mu ni partija ni stranka nije nista dala u životu nego trudi njegove matere i oca a i njega samog.Krivo vam je sta je čoviku dodijalo ovo ti meni ja tebi pa bi ga sad izili. |
Poslao Gost_31 dana 2009-06-08 17:46:04 valjda bi se moglo napravit košarkaško igralište u novome pored škole ili na stomoriji |
Poslao Gost_130 dana 2009-06-09 07:59:03 Stvarno je znakovito da nitko ne piše o neupisanoj djeci u vrtiće, čujen da ih je blizu 300. |
Poslao Gost_151 dana 2009-06-09 08:21:44 pa što misliš da smo Kalifornija! |
Poslao Gost_372 dana 2009-06-09 10:43:11 nije 300 ali dosta ih ima neupisano |
Poslao Gost_130 dana 2009-06-09 16:23:54 OLi neće bit besplatni vrtići |
Poslao Gost_113 dana 2009-06-10 07:53:49 Ja ka roditelj ne tražin besplatan vrtić. Muži i ja radimo, plaća je ispod hrvatskog prosjeka ali mogu platit vrtić, samo da mi je upisat dite. Znan mamekojima država plaća porodiljski ili ne rade, side u parku, šopingiraju,a upisuju po dvoje dice u vrtić. Sramotno, za njih ka roditelje i upravu koja to dozvoljava! |
Poslao Gost_588 dana 2009-06-10 08:33:46 E ja tražin besplatan vrtić jer je to novi gradonačelnik obeća. A ako ne dobijen, lipo ću ga tužit jer je to onda grubi i namjerni propust. |
toni Poslao Gost_142 dana 2009-06-10 16:40:49 Javite se psihologinji Eli Vidović!Ona je na listi visoko, iskusna je ,pametna, elokventna,radi i u vrtiću(trenutno) pa će vas savjetovat kako ćete upisati djecu! |
eli vidović Poslao Gost_332 dana 2009-06-27 15:30:51 utekla od Brkana HSP ka Berketu, Eli BB, kad otvori usta , poslušaj naglasak. :-))))) |
eli vidovic Poslao Gost_332 dana 2009-06-27 15:31:57 utekla od Brkana HSP ka Berketu, ELI BB, kad otvori usta , poslusaj naglasak,:-))),prominila par poslova, svugdi problemi di se pojavi |