Thomspon se zahvalio kaštelanskoj publici na odličnom prijemu, podsjetio je na Domovinski rat, stradalnike rata, hrvatske generale te se osvrnuo na najnovija događanja oko zabrane njegova koncerta u hrvatskoj Istri.
Sam koncert protekao je u odličnoj atmosferi, a publika je u glas pjevala već poznate pjesme turneje "Bilo jednom u Hrvatskoj". Iako je na ovom skupu od organizatora traženo iznimno osiguranje uz primjetno veliki broj policijskih snaga, koncert je protekao iznimno korektno bez ikakvih ispada ili pak ikonografije koja se u posljednje vrijeme stalno povezuje sa Thompsonovim koncertima.
|
Poslao Gost_184 dana 2008-08-01 18:05:31 Dobro je, ako je bilo ka šta u zadnjoj rečenici teksta piše. Izgleda da su većinom bili tinejđeri. Je li zavitla koji put mačem? |
Poslao Gost_183 dana 2008-08-01 18:16:40 bilo je predobro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Poslao Gost_109 dana 2008-08-01 18:18:58 Lipo je vidit ko su đikani. Drago mi je šta iz kaštila nije bilo sve skupa 1000 ljudi. |
Poslao Gost_195 dana 2008-08-01 18:33:43 Jesu li se mačevi dobivali na ulazu ili je nosija svak svoga od kuće? |
Poslao Gost_210 dana 2008-08-01 18:42:57 svaka cast. neka piva covik. ja jedva cekan nekog pivaca koji ce nas podsjetit na sirotinju koja kopa po skovacama i nema sta jist. domovinski rat je nasa velika vridnost i triba pazit i naucit puno iz njega. al triba i zivit. ne zivi se od ljubavi niti od sjecanja. sorry tonci |
Poslao Gost_123 dana 2008-08-01 19:34:06 dobro bilo tomson pravi roker! |
Poslao Gost_98 dana 2008-08-01 19:37:51 aj ti pitaj tu sirotinju šta oni misle o tom koncertu, kakav je osjećaj bit na thompsonovom koncertu..a u biti neće znat jer je karta 80 kuna nevirujen da baš imaju toliko, teško je to većini dat a kamoli toj sirotinji..strašno |
KAMBELOVAC Poslao Gost_196 dana 2008-08-01 19:40:36 vazno da je nas kambelovcane uvatilo jer smo mi jedini ponos kastela... |
Poslao Gost_140 dana 2008-08-01 20:14:44 bilo je super,a ko nevoli thompsona i njegove pjesme nemora ih ni vriđat,ni njega ni ljude koji to slušaju.....jer ko sluša Thompsona drži do domovine,vjere,ljubavi i obitelji i poštuje Domovinski rat!!!!!!! |
Zloba Poslao Gost_206 dana 2008-08-01 20:24:06 Gostu 98, baš mi je drago šta vodiš računa o sirotinji, a kad Rade Šerbeđija pravi predstave za elitu na Brijunima na račun proračuna Države Hrvatske tj. na moj i tvoj. Možda bi se bolje osjeća da si iša na uranak s Milanovićom u Srb i slaviti one što su ti pucali po Kaštelima. Voli koga očeš ali pusti druge da vole koga žele gledati i slušati. |
Poslao Gost_182 dana 2008-08-01 20:24:28 nema do čavoglava.......u utorak se gre!!! |
Poslao Gost_123 dana 2008-08-01 20:32:19 super svirka ljudi odlicno sviraju |
Poslao Gost_5 dana 2008-08-01 20:47:59 ĐIKANLUK NA KVADRAT...SVAKA ĆAST ONIMA KOJI SU SE USUDILI POJAVIT!!! |
Kaštelanin Poslao Gost_220 dana 2008-08-01 21:04:28 Pozdrav dragi sumještani! Ne bih volija veličat ustavštvo,niti Thomsona povezivat s tin,niti vrstu glazbe povezivat s nekim,ali mislim da treba čuvati istinu o domovinskom ratu,i isto tako jebat mater onima koji su ga bojkotirali u Istri,jer tu je prvenstveno diskriminacija i nedemokracija. Nek se jednom počmu ponašati ko Hrvati neopterećeni ustaštvom,a ne kao potencijalni osvajači Hrvatskog teritorija,a sve u okrilju tobožnje demokracije. Ja osobno ne moram ići ne Thomsonov koncert,a to ne znaći da ne držim do Hrvatske,ali onaj tko to želi povezati,taj je antihrvat,pa nek se lipo iseli,pa neka bude sritan,jer to je demokratski,a ne da sere po HRVATSKOJ,JER HRVATSKA POSTOJI I HRVATI U NJOJ,pa neka pate ako im smeta. ŽIVILA NAŠA PRILIPA HRVATSKA,A KO PATI DA JE TAKVA,NEKA PATI. Bog i Hrvati! A ostalima nweka Bog prosvitli pamet,i neka ljubu svog bližnjega,a neka ne prave zbrku. Nikom nije danas lako,ali bolje je i to negom biti potlačen i ne znati tko si,ni što si,ni pivat ono što želiš,kao našu lipu Vilu Velebita,što naši stari nisi mogli..... Pozdrav, |
Poslao Gost_109 dana 2008-08-01 21:11:43 Ljubi bližnjeg svoga i jebi mater onom u HRVATSKOJ Istri. btw. baš gledam kartu i ne mogu nikako nać tu drugu NE HRVATSKU Istru. I Kaštelaninu moj, da si pravi Kaštelanin, smeta bi tebi Tomson, i nebi bija ponosan na ovaj grb na kojen piše Kambelovac, jer ga drže vlaji. |
Kastelaninu 220 Poslao Gost_108 dana 2008-08-01 21:13:02 Aj molin te postivaj ovo sta si nabaca, konsolidiraj se malo pa postaj iznova. Nisan telac ali k... tebe te ne razumin. I mislin da nisan jedini. "Nek se jednom počmu ponašati ko Hrvati neopterećeni ustaštvom,a ne kao potencijalni osvajači Hrvatskog teritorija,a sve u okrilju tobožnje demokracije. " "Ja osobno ne moram ići ne Thomsonov koncert,a to ne znaći da ne držim do Hrvatske,ali onaj tko to želi povezati,taj je antihrvat"
|
Poslao Gost_30 dana 2008-08-01 21:21:30 gost 5 says:"đikanluk na kvadrat....svaka cast onima sta su se pojavili" ti ocito ne razumis neke stvari...đikanluk je ono kad ti subotom u Dijamanta dizes ruke na srpsku narodnu muziku, cajke! |
Poslao Gost_208 dana 2008-08-01 21:22:21 Poslao Gost_140 dana 2008-08-01 20:14:44 bilo je super,a ko nevoli thompsona i njegove pjesme nemora ih ni vriđat,ni njega ni ljude koji to slušaju.....jer ko sluša Thompsona drži do domovine,vjere,ljubavi i obitelji i poštuje Domovinski rat!!!!!!! Obitelji? Razveden je |
Poslao Gost_208 dana 2008-08-01 21:24:24 ali, doduše, veći minus po pitanju obiteljskih vrijednosti mu je to s kim se ženija(i ja bih se rastala od takve) |
Poslao Gost_109 dana 2008-08-01 21:51:04 Mogu samo nešto konstatirati, i onda se povuć sa članka. Thompson drži do sljedećeg- Dom. rat - u istom nije sudjelovao. Obitelji- razveo se zato jer mu je žena bila neplodna. Ljudi- naplaćuje 80 kuna ulaznicu. Hrvatskih generala - podržava Ivu Sanadera i HDZ. Mislim, jel vi ljudi imate oči? |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-01 22:10:12 |
Poslao Gost_215 dana 2008-08-01 22:28:39 E moj goste 140, moš poć vatat rake govnjare, jer takav ti je komentar.Prvi dil podržavam, ali ovo posli nema veze sa zdravom pameti:"..jer ko sluša thompsona drži do domovine, vjere, ljubavi i obitelji i poštuje Domovinski rat !!!!!!!. Po tebi znaći da oni koji slušaju Mišu,Olivera,Kiću, Grdovića,Zečića,Stavrosa,Doris,Sevu,Danijelu,Terezu, Zoricu, pa klape i još mnoge druge ne drže do domovine, vjere, ljubavi i obitelji i ne poštuje Domovinski rat.Ajde poslušaj sam sebe kad to ponovo izgovoriš.Poslušaj taj svoj komentar ponovo.Od mene bez zle namjere. |
Za gosta 215 Poslao Gost_248 dana 2008-08-01 22:41:46 Di je tebi pšamet u istu kašetu stavit Olivera, Zoricu i Terezu s jedne strane i Danijelu i Sevu s druge strane. To ti je ka kupe i dinari ili voda i vatra. malo se urazumi, pa se odluči koga ti slušaš.
|
Poslao Gost_215 dana 2008-08-01 22:59:19 Pripametni gostu 248.Lipo ti piše:da ONI koji slušaju ..... Znaći mnogi drugi ili svi ostali osim tebe ako si ti i gost 140, slušaju mnoge ostale, a to ne znaći da ja slušam sve ove i ovim redom. Govorin da ostali svit sluša više ili manje nešto drugo, postoji i ostatak svita, nisi Pale sam na svitu. |
adgs Poslao Gost_177 dana 2008-08-01 22:59:47 POGLEDAJTE OD KAMBELOVCA ZASTAVU MI SMO DIKA I PONOS KASTELA SVI DRUGI POKOPAJTE SE |
Mirko Poslao Gost_128 dana 2008-08-01 23:03:55 ajde sta se svadate oko tih sranja,bilo ej predobro,a vi sta mislite da smo "đikani",odjebite jer nama je bilo lipo i nemamo se zasto sramit thompson je kralj,a vi sta neslusate thompsona ne morate vridat nas koji slsuamo,i vi sta govorite da smo đikani pokrijte se usima i pravac-SRBIJA |
Poslao Gost_101 dana 2008-08-01 23:26:18 Nisu Hrvatskom narodu problem "ustaše" o njima se može objektivno i znanstveno govoriti, time ni znakovlje ustaško. Gorući problem je moralono i biološko propadanje hrvatskog naroda.posebno mladi propadaju, onesposobljeni za odgovoran i stvaralački život, toliki od raznih ovisnosti u cvijetu mladosti dožive biološki kraj života.To odgovorne ne zanima, njih zanima je li koji mladi, stavio crnu kapu ili podigao ruku ili izrekao koju povijesnu sadržajnu izreku, koje licemjerje, koji primitivizam, koja neodgovornost... Zar nije žalosno da na ovim sranicama nekolicna" tipova"koji stalno poklapaju svojim orijunaškim smradom sve pozitivne ideje i zdrava nacionalna, općeljudska i civilizacijska razmišljanja. Šteta nisu s Milanovićem i drugovima bili u Srbu. To je njihov prirodni mentalitet i kultura... |
koza Poslao Gost_33 dana 2008-08-01 23:34:55 bilo je predobro,al sta kazete da je drza ljude na nogama,eee drza ih je zato sta niko nije ima di sist,al svejedno bilo je ludilo,super,on je legenda-kralj!!!!!!!!!!! |
sa Poslao Gost_66 dana 2008-08-01 23:35:59 Moj prijatelju nedaj se isprovocirati ovim starim ludjacima doce i njima LEPA BRENA pa nek se vesele .Sad je njih 5 ili 6 pametno a mi smo svi ludi koi smo bili na koncertu ,e jadnili su treba ih zaliti kad neznaju ko nas je napao a ko se branio u ovom ratu ili su bili u rupi |
sa Poslao Gost_66 dana 2008-08-01 23:44:32 Da tebe nije napravio mozda KARADJIC cim se ovako vulgarno izrazavas na netu jadu jedan a jad si jer neznas ni sam ko si .Kad umres svi ce reci ode i ona budaletina jadan li si |
slazem se s goatom 57 Poslao Gost_170 dana 2008-08-01 23:48:07 vidi se ko je upucen, a ti goste 109 si đikan
|
Poslao Gost_231 dana 2008-08-01 23:49:52 Sramin se sta zivin u kastelima jer ovaj svit nijenormalan. Katastrofa, jadna dica sta ih roditelji uce na ovakve stvari i koncerte.Dite od 3 god piva ovakve pisme, a kad naraste bit ce na ulici napuseno i drogirano. SRAMITE SE |
sa Poslao Gost_66 dana 2008-08-01 23:54:02 Akakve to pjesme ? sta im hvali sve je ok ako ste ih uopce saslusali . mozda vama odgovaraju one druge BICE MESAQ KLAT CEMO HRVATE mozda vam to ne smeta |
Poslao Gost_213 dana 2008-08-02 00:14:29 Svim ovima do CD-a od THOMPSONA stoji CD od Cece,Bubamare i ostalih đikana, isti je to profil ljudi samo se ovde prave veliki HRVATI,a kasnije dere cajka iz "spuštenog bemveja" |
Poslao Gost_123 dana 2008-08-02 01:14:54 to stoji prijatelju niman nista protiv tomsona ali vecina niih sta se tuce od prsa ka veika hrvatina sutra ce na pevaljke ic...e to je zalosno |
Poslao Gost_72 dana 2008-08-02 02:05:09 Thompsonove pisme su mi drage, bacaju na stari etno-rock, i imaju nacionalnu notu ali brate, zgadija mi se jer su ga prisvojile same zadrte seljačine kojima je jedini cilj reći: ja ustaša i moj čaća bio. Thompsonu to odgovara jer je postao nacionalna ikona oko koje se samo vrte neki skandali. A to mu u svakom slučaju puni kesu! A kako je i gost 213 rekao svak ko ima cd od Thompsona u kolekciji ima bar još jedan cd od neke Srpske pevaljke, he, he, he |
Poslao Gost_72 dana 2008-08-02 02:07:14 Živija Thompson! Doli svi oni koji ga slušaju iz krivih razloga! |
štafilić Poslao Gost_98 dana 2008-08-02 02:14:26 svaka čast bilo je odlično i nezaboravno
|
Poslao Gost_100 dana 2008-08-02 02:58:02 bilo je dostojanstveno, bez ekscesa, svaka čast kaštelanima |
za Zlobu Poslao Gost_109 dana 2008-08-02 03:38:34 slušaj..onaj gost neznan koji broj na koji si odgovorija.. thompson naplaćiva svoj koncert 30 000 eura samo da znaš.. toliko o njegovom ustaštvu i domoljublju, sve je to otišlo samo u smjeru šta veće zarade.. da je on pravi domoljub naplaćiva bi puno manje, pa bi i ulaznice bile jeftinije i moga bi ić na taj koncert ko oće..al pitanje je zarade ko jebe da prostite vas koji to pušite |
Poslao Gost_140 dana 2008-08-02 10:14:38 ulaznica ne ovise o njemu već organizatoru,,jer je par dana prije pjevao i ullaznice su bile 40 kn....a ko nevoli Thompsona nemora ga ni slušat a ni protiv njega govorit...e i za neupućene poslušajte njegove pjesme i izjave koje on daje pa onda govorite da ne drži do Domovinskog rata,vjere,ljubavi,a i obitelji i da poziva na ustavštvo,jer takvo nešto može reć samo primitivni presjednik koji se okriće kako vitar puše i vi slični njemu!!!!!! |
za gosta 215 Poslao Gost_140 dana 2008-08-02 10:38:01 .........Po tebi znaći da oni koji slušaju Mišu,Olivera,Kiću, Grdovića,Zečića,Stavrosa,Doris,Sevu,Danijelu,Terezu, Zoricu, pa klape i još mnoge druge ne drže do domovine, vjere, ljubavi i obitelji i ne poštuje Domovinski rat.Ajde poslušaj sam sebe kad to ponovo izgovoriš.Poslušaj taj svoj komentar ponovo.Od mene bez zle namjere. e sad da ja tebi kažem nešto bez zle namjere...komentar pročitan i stojim iza njega,jer nije rečeno da kad slušaš ostale da ne držiš do toga,već da uz Thompsonove pjesme ide Domovina,ljubav,vjera itd jer on pjeva o tome,to je tematika njegovih pjesama,a ne pozivanje na mržnju,ustavštvo i ostale gluposti koje se dodaju uz njegovo ime!!!! A ti ako jednog Mišu,Terezu,Olivera,klape(koji znaju pjevat i kojima je to u prvom planu i svaka im čast) možeš svrstat zajedno sa jednom Severinom koja je svoju karjeru izgradila na skandalima a ne na dobrom glasu i pjesmama,koja se ponaša koda je iz šume pobigla i koja pjeva pjesmu gas gas a na sebi nosi maicu sa Gospinim likom,e onda tebi svaka čast i tvom komentaru jer drugačiji i nemože bit već primitivan!!!!! |
kralj Poslao Gost_193 dana 2008-08-02 10:53:16 ma kakav thompson,ja slusam dragana dabica |
as Poslao Gost_193 dana 2008-08-02 10:54:12 moram priznat da ne volim thompsona,pa karta je 80kn,sta kad tako voli branitelje nije da brniteljima i njihovoj dici besplatan ulaz |
mis Poslao Gost_193 dana 2008-08-02 10:55:26 on na racun rata zarađuje lovu,p on jedini i nakon 18god prica o ratu zato jer zna da ima naivnih ljudi od kojih ce zaradit novce |
Poslao Gost_187 dana 2008-08-02 10:55:48 |
Poslao Gost_140 dana 2008-08-02 11:37:38 Poslao Gost_231 dana 2008-08-01 23:49:52 Sramin se sta zivin u kastelima jer ovaj svit nijenormalan. Katastrofa, jadna dica sta ih roditelji uce na ovakve stvari i koncerte.Dite od 3 god piva ovakve pisme, a kad naraste bit ce na ulici napuseno i drogirano. SRAMITE SE Poslao Gost_109 dana 2008-08-01 21:51:04 Mogu samo nešto konstatirati, i onda se povuć sa članka. Thompson drži do sljedećeg- Dom. rat - u istom nije sudjelovao. Obitelji- razveo se zato jer mu je žena bila neplodna. Ljudi- naplaćuje 80 kuna ulaznicu. Hrvatskih generala - podržava Ivu Sanadera i HDZ. Mislim, jel vi ljudi imate oči? hahahahaha,ovo su još najveći biseri.......gost 231 govori roditeljima da se srame što svoju dice uče nekim pozitivnim stvarima i istini,hahahaha,a gost 109 nikad nije čuo za demokraciju kad pita jeli mogu,samo da ti dam informaciju ovo je demokratska zemlja di svako ima pravo reći šta misli,iako to neki neshvaćaju pa bi nešto zabranjivali...e i komentar ti je super baš se vidi da si neupućen!!!!
|
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 12:05:56 Koliko je ulaznica prodano, ima li ko taj podatak? |
Poslao Gost_157 dana 2008-08-02 12:38:59 čovik piva domoljubne pisme i zgrće lovu na njima, al neka njega ja znan ko neće dat 80 kuna za kartu a za ostale me zaboli al kako čovik piva, ka da sidi na wc školjci, pa dajte to je nekome lipo, i onaj mač..šta je on kralj tomislav pa tu glumi s tim, haha a komedije |
kaštel stari Poslao Gost_203 dana 2008-08-02 12:50:55 ma bilo je super!!!!!!!!!!! šteta šta nije duže piva |
Poslao Gost_215 dana 2008-08-02 13:07:10 Goste 140.Ti si veličanstveni dokaz i dite jednoumlja.Pa ne misle svi kao ti, pa ne ni kao ja ni itko drugi.Nisi sam, postoje još miljuni Hrvata i miljarde ljudi na zemaljskoj baloti i fala ti Bože nemaju jedinstveno mišljenje.Ti moraš svatit da postoje drugi koji vole nešto drugo, ne smiš im nametat svoje mišljenje, a tvoji komentari idu u tom pravcu, kao i to što drugog prozivaš da je primitivac.Lipi odgoj. |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-02 13:16:10 thompson je legenda to je muzika a neke cajke.kako slusat one koji su nas ubivali.?thompsone vrati se opet-cekamo te rasirenih ruku!!!null legendo |
Poslao Gost_140 dana 2008-08-02 13:22:10 ma kako god ti kažeš,al nisi ni ti ništa bolji kad me častiš takvim komplimentima!!!! al neka neću se spuštat tako nisko na tvoj nivo i s tobom se raspravljat ,za mene je Thompson odličan i pjesme su mu super,prave domoljubne!!!!!!!!! |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-02 13:25:24 nulldodi thompsone opet |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-02 13:26:16 Bilo je super meni se bas svidilo a to ca se nekome nje to je njiova stvar. |
Poslao Gost_56 dana 2008-08-02 13:41:55 šta ste se uskokodakali - gradonačelnik je bija na koncertu, šta znači da je MPT u redu i rodoljub, je li tako? ako gradonačilnik nazoči, znači da nije protidržavni elemenat i ustaša! eto van! |
Poslao Gost_196 dana 2008-08-02 14:18:13 On ne zna pivat samo se ništa nateže,a šta će mu mač rat je davno završija |
sa Poslao Gost_182 dana 2008-08-02 14:34:54 tako je |
Zloba II Poslao Gost_253 dana 2008-08-02 14:55:14 Za gosta 109, slobodna volja pojedinca je da SAM odlučuje dali če nešto slušati gledati i to platiti. Komunjare i Stipe su dovele Radu Šrbeđiju na Brijune i njegovo kazalište Ulysses da to gleda takozvana kozmopolitska elita. Dragi gostu ne da ta elita koja je mukte došla do para da to plati. To proseravanje MI građani Hrvatske moramo plačati iz proračuna a oni NAM se još rugaju kako smo primitivni. Rade i kazalište su dobili stotine tisuća kuna mukte i prostor mukte u parku prirode Brijuni. Mukte ih vozi i avion i brod njih par stotina i to je najveći umjetnički događaj na račun građana. Thompsona sami građani plačaju koji ga žele gledati. A ovi što su mukte na Brijunima žele Hrvatima gledat i slušat Thompsona za njihov osbne novce. DOSTA JE OVE BOLJŠEVIČKE DIKTATURE KOJA SE PROVODI PREKO MEDIJA PROTIV HRVATSKIH DOMOLJUBA. Demokracija je za SVE građane a ne SAMO za elitu koja misli da je bogom dana. |
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 14:57:22 Oće li M.P.T. obradit onu staru trogirsku "Maca žvek"? Ma ne zove se tako nego "Oj Ivane rode moj" ali u njoj jema mavanja mačen (sabjon). Svi će Trogirani, Okručani, Segećani, Vrsinjani i ini glasat za njega kad se kandidira za u sabor. Oj, Ivane, rode moj, šedlaj konja, aj' u boj, pusku važmi, meci praj, nek dušmana vata straj! Konja jasi, sabjon masi, Turcina se ne priplasi, Turcina se ne priplasi, Turcina se ne priplasi! Konja jasi, sabjon masi Turcina se ne priplasi! Kako bisan budi ris, nek pobigne svaki mis, a ka cujes maca žvek, brzo legni ti na tlej! Konja jasi, sabjon masi, Turcina se ne priplasi, Turcina se ne priplasi, Turcina se ne priplasi! Konja jasi, sabjon masi Turcina se ne plasi!
|
Za gosta 253 Poslao Gost_109 dana 2008-08-02 15:17:42 Šta nije isto tako besplatno i Thompson bia nedavno na Trgu? Mislim, nije besplatno, iz proračuna je, ali, onako, kakaš. |
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 15:34:14 I bilo bi nan puno teze citat, morali bi se mucit s malin sloviman. ZIVILI NASI VLAJI, PRODUHOVILI SU NAS; OSLOBODILI, ..., MA SVE |
nisam fan Poslao Gost_243 dana 2008-08-02 15:35:39 ma vi ste svi glupi! svaka MP cast,on velica ono do cega bi nama trebalo bit stalo! do domovine i boga,al to posteno i naplati! nikoga on nije natira da kupi njegovu ulaznicu, ona je 80 kn,al ako ti je puno sidi doma i slusaj cd! zalosno i jest to sta je 50% ekipe pravac sa njegovog koncerta otisla na cajke,i dalje se busajuc u prsa ko "Rvat'ne"... to je sramota! a niej sramota slusat njega i njegove tekstove i glazbu! glazba mu je za razliku od 90% HR estrade barem kvalitetna, a tekstovi imaju nekog smisla... to sta je ukra pokoju pismu,a poslusajte toncija huljica, deana dvornika,svi su oni lovopovi i plagijatori,samo sta neukradu cilu pismu,nego samo neku dionicu i od toga prave hitove,a tekstovi im nemaju veze sa zdravim razumom!("minus i plus...korovi,amerika,rusija...":S) da je mp piva "druze tito..." niko ga nebi dira,al posto velica hrvatsku i vjeru,svi mu jebu majku! bez obzira na vase komentare,ljudi ce i dalje ic na njegove koncerte i jos vise uzivat u njima jer znaju da su dio necega neprihvacenog... isto ko nekad punk,ili rock,itd... i to da on velica uststvo,nije nimalo istina,jer to nepiva u nijednoj svojoj pismi... a to sta te "Rvat'ne" dolaze tako obucene i sa tim obiljezjima nije do njega,nego do njih!
|
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 15:39:23 Nije M.P.T. kriv radi ustaske ikonografije na njegovim koncertima, ako i je onda je 5%. Kriva je drzava, u hrvatskom zakonu nigdje nije izrijekom zabranjeno, a time i kaznjivo, velicanje i slavljenje ustaskog pokreta. Demantirajte me ako grijesim. Hvala. |
Poslao Gost_55 dana 2008-08-02 15:50:41 80 kun karta-Thompson-lipo on brine za sirotinju... O ljubavi,vjeri,ratu,Domovini nam piva covik koji govori jedno a ardi skroz suprotno... Naivcine ce ga uvik slusat...,samo je pitanje jeli ga slusaj zato ca su im njegove pisme lipe,zato ca sebe nalaze u njima,ili stvarno misle da je njega briga za LJUBAV,RAT,VJERU... P.S. vitlat ce on oni macen ka vitez dok god bude dovoljno budala da ga podrzaje!!! |
Poslao Gost_62 dana 2008-08-02 16:00:31 Svatko ima pravo slušat šta hoće i neka sluša samo je u ovom slučaju pretjerivanje sa domoljubljem i spominjanje boga neukusno.Domoljub nije onaj ko viče i maše zastavon nego onaj ko radi nešto da bi ova zemlja napredovala,a takvih nemamo baš previše |
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 16:04:10 zato klapa kambi svugdi mukte piva ka i mnoge druge klape, jer je njoj stalo do sirotinje... |
Poslao Gost_243 dana 2008-08-02 16:08:07 bas ti je sinoc pivala u sucurcu besplatno! "za heroje i sirotinju".... :D:D:D |
Poslao Gost_140 dana 2008-08-02 16:14:32 ajme ovo je žalosno, u jednoj BIH,zemlji u kojoj žive tri naroda Hrvati,Muslimani i Srbi nije bilo tolko priče o zabrani koncerta koliko ovde ,a ovo je Hrvatska zemlja u kojoj živi hrvatski narod,a o kojoj Thompson s ponosom pjeva!!!!!!! |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-02 16:38:52 ma bilo je savršeno najbolji je |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-02 16:42:46 ajme šta ste budale oni koji govore da je nabija cjenu 80 kn to nije on nabija nego organizatori i naši" dragi",a na koncertu nije mogli bit bolje !!!!!!!!!! |
Naivac Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 16:48:23 Ne odredjuje cijenu nastupa organizator nego izvodjac!!! A onda organizator procijeni koliko bi ulaznica moglo bit prodano i na taj nacin odredi cijenu ulaznice. Ako je na Dracicu bilo oko 3000 ljudi ispada tocna ona racunica da M.P.T. po koncertu ubire 30.000 eura. |
Poslao Gost_112 dana 2008-08-02 17:02:16 Sjecam se euforije oko mene, sjecam se strahopostovanja, primanja u pionire kad mi se vilica kocila od treme i ponosa kad sam se zaklinjala... Sjecam se, negdje '79 doso Tito u moj grad, u moju ulicu, tocnije!!! Mene mama kupala u kadici u kuhinji na stolu, imala sam neke 4 godine kad moj otac uleti u kucu, zgrabi mene svu mokru i umota me u dekicu, stavi moje nogice sebi u dzep od jakne - tako sam malecka bila - da mi ne bude hladno, i izleti iz kuce tako sa mnom da idemo vidit Druga Tita.... A vani..... sviijeetaaaaa i svijeeetaaaaa. Ljudi sa jorgovanima stoje uz rob ceste, zima, vece, dah se vidi, stize crni auto, svi vriste, vrata se otvaraju kad ono.... izlazi Tito. Sav u bijelom odijelu, okicen znamenjem i lice mu se sjaji velikim osmijehom. Mene tata digne sebi izvan glave, sjecam se ruku, ruku, stotine ruku svuda oko mene, ispruzene, zgrcene. A ja u plac. Velike suze, u prsima tesko, trazim Tita.... Kad odjednom, ne vidim vise ni ruke nit cujem ljudsku graju, nit osjetim komesanje, nit mi je zima. Kad odjednom, pred mene stane Tito. I pruza mi ruku, i gleda me, i smjeska se, i ja mu dam rukicu, i on je stisne. A vrijeme stalo. I tisina je. I nije ni zima, i nije noc, i nema tate sa mnom. I onda se vrijeme vrati. A ja jos osjetim svoju rukicu u njegovoj, i trazim ga i trazim ga ocima,a njega nema. Samo graja i guranje, i svuda prljavi snijeg i zaledjene ceste. Sjetim se ponekad tih par sekundi i onda me oblije toplina. Mislim jos.... moj je otac najjaci.... moj je otac toliko jak da me je digo skroz u zrak, ko pod oblake, vise od druge djece, najvise.... da vidim Tita. I onda budem sretna. A ne znam zasto. Nit znam ko je ustvari taj covijek, nit me zanima. Al osjetim nesto lijepo. Drugo nije ni bitno. |
Poslao Gost_51 dana 2008-08-02 17:25:00 e jeste bidni . i sad kad čovik piva o sirotinji, naši umovi to svatili ka da on triba pivat besplatno.DAJ SAMO DA JE ĐABA, i Cecu ćedu slušat. Ašta se tiče dom. rata naježin se kad pišu da je prošlo ČAK 17 god.ZABORAVI MOJ NARODE, TO TI NAJBOLJE IDE.pa da opet moč lizat gu....braći sa istoka. KAKO MOŠ ZABORAVIT? ja se naježin kad na pajićevon čujen kako cepaju. i to još KAŠTELANIN koji živi u BEOG. i onda da se ja sramin thompsona i njegovi pisama? HRVATICA SAN I NEKE STVARI SE NE MOGU SAMO GURNIT POD TAPET I KA DA NIŠTA NIJE BILO. OĆU DA MI SE IZVINU I MENI I MOM NARODU I DA REČU DA NISU BRANILI OTAĐBINU NEGO SU TO DVISTA GODIN PLANIRALI. ETO, TO OĆU I IMAN PRAVO TO TRAŽIT. |
Gosci 51 Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 17:30:43 Osnuj udrugu! Ili solo tuzi cilu "bratsku" drzavu. Pa kad dobijes zasluzenu odstetu doniraj to svomen Thompsonu. Pomozi siromaju. A ono "đaba" a ne mukte, progledat cemo ti kroz prste, vidi se da si pisala u afektu. |
Poslao Gost_51 dana 2008-08-02 17:35:03 REĆU JA TEBI 112 ZAŠTO SI SVE TO OSJETILA ONAKO KAKO SI TO LITO GORI OPISALA . SVAKO KO BI POGLEDA DRUGA tita , NESTALO BI SVITA OKO NJEGA. DOSLOVNO. DA MU TI DRUGARICE, NISI PRUŽILA RUKU KO ZNA DI BI BILA SADA. JER drug TITO SE NE ODBIJA! MORE BIT DA SI NAKO MALA OSJETILA DA S NJIN NEMA ZAJ., PA SI INSTINKTIVNO POSLUŠALA NAGON ZA PREŽIVLJAVANJE.ipak su jame u njegovo doba bile pune i duuuuuuboke |
Poslao Gost_51 dana 2008-08-02 17:38:08 a da ti nisi onaj ća mi cepa po plaži kad te tako pogodilo. znan ja da su ti falili ovih godina po kući, al doće oni ne boj se. pa nemaju se čega sramit i bojat doklen god živi tvoja vrsta |
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 17:39:34 A cepa li ti iz auta o presjednika HVIDRE kad prodje priko Stalije? |
Poslao Gost_51 dana 2008-08-02 17:45:27 samo tako vadi brvno iz oka brata svoga. biće da i nama triba slogan 4c. radije bi rastrga svoga nego da na komšiju. a ća ti nisi osnova kakvu udrugu pa ne bi ni bilo rata. sve bi braća ,sporazumno naravno, dobili na pladnju |
Poslao Gost_108 dana 2008-08-02 17:47:42 Je te lako navuc, meni su dragi oni i njiova "muzika" ka i tebi ako ne i "vise". |
sa Poslao Gost_110 dana 2008-08-02 18:11:38 za gosta 112 E tako je i nama bilo fino kad se oslobodio KNIN niko sretniji od mene svi ostali su plakali od dragosti i gdje se izgubi taj narod i to jedinstvo ,sta se ovo desava? zasta ljudi izginuse mislim da bi se trebali svi malo zapitati jel ovo je prvi put da imamo svoju drzavu.Pogledajte samo AMERIKANCE oni se jos hvale i pise im na autima MOJ SIN JE BIO U VIJETNAMU I POGINUO a mi branuli svoje i sad se trebamo stidjeti |
za Gosta-110 Poslao Gost_3 dana 2008-08-02 19:59:38 Dobro si sve reka. Mi se brzo odričemo vrijednosti. Mi smo nacionalisti, a Amerikanci su DOMOLJUBI. To nama tgovore ovi iz svijeta. ma vidi ti koja je to razlika. ne tri ba se sramit svoga naroda i triba ga volit. |
kambelovac Poslao Gost_237 dana 2008-08-02 21:24:38 neka je se kambelovcane uvatilo s azastavom,najjaci smo i najbolji,svaka cast onom koje ponia zastavu |
Poslao Gost_179 dana 2008-08-02 22:52:11 Kad je rič o Domovinskom ratu i domoljubnim pismama svi se raspišemo, a to je dobro, jer očito smatramo da triba reć koju rič za domovinu,naše branitelje, svima nam je do toga stalo. I neka je. Mi Hrvati smo veliki domoljubi, zar bi našu domovinu branili tako da je nismo volili. U ime Jugoslavije srbi su je tili porobit, prominit joj ime i oblik, uništit svaki trag našeg hrvatskog bića, a ja znam da bismo svi prije izginili ili pobigli vanka, nego to dopustili. Ti isti srbi i sad se bore protiv naše domovine, jer su iskrivili sve vrijednsti, po njima je i Karađić junak, do jučer su lagali da oni nemaju sa ratom ništa, a sad bi cili svit zaratili samo da dokažu kako su oni bili u pravu šta se ratovali na tuđem teritoriju, jer bože moj ratovali su za Jugoslaviju, i dalje svi jednako lažu i svi su složni. Karađić, Mladić i Hadžić, najveći zločinci od drugog svjetskog rata, su za njih heroji. A mi smo trčali po svitu tražit našeg generala, mi smo ga još i te kako molili da se preda, jer je zapadni svit pravedan, kao dokazat će on da nije ništa skrivija, pa zar nije vodija pravedni obrambeni rat. I šta sad, ovih dana saznajemo groznu istinu koju smo svi naslućivali, zločinci su imali pravo na sporazum da se "lepo" povuku iz javnosti, da žive svoj život i ne diraju se u politiku. Jednostano da odu u mirovinu. Znači pustili su zmiju da živi, a mi svi znamo šta znači kad zmiji ne odsičeš glavu, da će uvik čekat priliku da te ugrize. I mi smo tom takvom svitu virovali, predali smo im ljude koji su naš ponos, koji su se žrtvovali za svih nas, taj kukavički čin će dovest do toga da će naši svi generali bit osuđeni jednako kao i Karađić, jer ako to ne naprave zamjerit će se Srbima, jer sigurna sam da i to spada u dogovor koji su zapadnjaci skupa sa Amerikom sklopili sa zločincima iz Beograda i "Republike srpske". A po nekima ovde koji su napaljeni zbog nečijeg honorara i pisama koje su nam bile ka lik za dušu dok su naši ginili i stradavali, domovina dok je bila zapaljena i okupirana, mi bi sad i sa Thompsonom jednako kao i sa generalima. I njega bi ovde neki u Hag jer se usudija pivat i pismom prkosit cilom svitu. Pustite ikonografiju ona nije nikoga ubila, imamo mi oko sebe puno veće neprijatelje, ako ovako nastavimo opet ćemo pustit zmiju preblizu i onda nam neće bit problem Thomson, jer će se ponovit povijest i mi Hrvati nikad da to naučimo. |
Poslao Gost_238 dana 2008-08-03 00:09:54 140 ti si izgubljen slučaj i bojim se da ti nema pomoći, jer ti si meni reka da sam primitivac a ja tebe ničim nisam uvridija.Vidim da se s tobom ne može razgovarat, iako možda sve dobro shvačaš ali namjerno izokreneš stvar.Tebe zanima samo tvoje mišljenje i ne pomišljaš da uvažavaš i drugačije.Ja ti želim samo ovo.Dabogda ozdravija. |
Poslao Gost_169 dana 2008-08-03 00:13:02 bilo je super na Resniku....je da su malo organizatori nabili cijenu ali stas....dodite 5.8 u cavoglave tamo je besplatno haha....
|
Poslao Gost_112 dana 2008-08-03 00:30:39 ko se mača laća, ji kruva bez motike endem |
Poslao Gost_103 dana 2008-08-03 12:42:11 Poslao Gost_238 dana 2008-08-03 00:09:54 -------------------------------------------------------------------------------- 140 ti si izgubljen slučaj i bojim se da ti nema pomoći, jer ti si meni reka da sam primitivac a ja tebe ničim nisam uvridija.Vidim da se s tobom ne može razgovarat, iako možda sve dobro shvačaš ali namjerno izokreneš stvar.Tebe zanima samo tvoje mišljenje i ne pomišljaš da uvažavaš i drugačije.Ja ti želim samo ovo.Dabogda ozdravija. neznam zašto misliš da sam muško,al ok..... ako se osjećaš uvriđeno ma ja se ispričavam....e a shvačaš ti se nepiše s č već sa ć, shvaćaš!!!!!!! |
Poslao Gost_62 dana 2008-08-03 12:43:39 samo jedan komentar: znam ljude koji su bili na tome koncertu. ti isti ljudi svake subote redovito idu na cajke. jel iko primjećuje nesrazmjer tu? |
Poslao Gost_49 dana 2008-08-03 12:45:00 Vidim po slikama da je većinom bila mularija. |
Poslao Gost_203 dana 2008-08-03 12:58:10 Ne piše se nepiše, već ne piše. |
Poslao Gost_48 dana 2008-08-03 13:07:31 Pogledajte samo scenu kako je lipo centrira mač povuka se u zaleđe,i nateže se ka da ništa piva.Baš je smišno |
Poslao Gost_201 dana 2008-08-03 13:21:03 boze sacuvaj mrznje i glupih komentara. ja ne znam, ocito bi trebalo u Kastelima se odrzat kakvo natjecanje u velicini Hrvatstva. ljudi ostavite se pizdarija, glazba je za slusanje i uzivanje, svako nek izabere sta njemu pase. ovo je 21. stoljece al ocito jadna Kastela kasnu "malo" |
Aneli Poslao Gost_18 dana 2008-08-03 15:09:16 Evo mene u prvom redu hehe... Bilo je savršenooooooooooo!! Slikala sasn se s njen! Ma čovik je pristupačan, drag... ma prva liga! Svaka mu čast i GOD BLESS YOU, MARKO! |
Poslao Gost_116 dana 2008-08-03 15:18:19 hehe i ja san se slika sa njin,samo ne na njegovome koncertu,čovik je legenda,smiren je skroz,legenda je |
Poslao Gost_226 dana 2008-08-03 15:57:10 Doista je teško zaključit da li si muško ili žensko, ali u ciloj štoriji, doista je najvažnije da se svaćaš piše svaćaš a ne svačaš.I sad sigurno ni ja nisan dovoljno domoljuban jer san napisa č a ne ć i zato što se usudin slušati i nekoga drugog kad piva, a ne samo i izričito Marka Perkovića.Da li se piše izričito ili izrićito to ne znam ali sam siguran da znam da jednoumlje ne prolazi kod mene i ne trebam nigdi ić (ič) po svoje mišljenje. |
Poslao Gost_147 dana 2008-08-03 16:53:04 na racun politike je steka slavu i kupi lovu. Vidija je da m se isplati bit HRVATINA jer je napunija dobru kesu, katastrofa. A svi vi veliki HRVATI, kako vas nije sram kad slusate cajke ka sta su CECA i ekipa. Di van je ona hrvatstvo. Ma dajte ljudi kako vas nije sram. |
Poslao Gost_19 dana 2008-08-03 18:38:26 Poslao Gost_226 dana 2008-08-03 15:57:10 -------------------------------------------------------------------------------- Doista je teško zaključit da li si muško ili žensko, ali u ciloj štoriji, doista je najvažnije da se svaćaš piše svaćaš a ne svačaš.I sad sigurno ni ja nisan dovoljno domoljuban jer san napisa č a ne ć i zato što se usudin slušati i nekoga drugog kad piva, a ne samo i izričito Marka Perkovića.Da li se piše izričito ili izrićito to ne znam ali sam siguran da znam da jednoumlje ne prolazi kod mene i ne trebam nigdi ić (ič) po svoje mišljenje. e sad malo već pretjeruješ al ok i nemožeš reć da me ne vriđaš kad kažeš da sam jednoumna,al ok svako ima pravo na mišljenje .....samo oću reć da je koncert bio super al da nije bilo puno ljudi,samo 4000!!! |
bilo je odlicno Poslao Gost_30 dana 2008-08-03 20:22:45 Meni je bilo super i ne svirajte puno nego se uvatite sta radit umisto da se ovdje raspravljate... |
Poslao Gost_232 dana 2008-08-04 00:19:00 čestitam gostu 30 na 100 komentaru |
gost 30 Poslao Gost_30 dana 2008-08-04 01:35:13 hvala!!! |
Poslao Gost_45 dana 2008-08-04 03:11:09 Ne mogu virovak kakve budale šetaju ovim gradom. Ne razumin tu bisnoću spram thompsona kad on piva o domoljublju, s druge strane žalin ljude koji to ne razumiju jer su ka u jednu ruku zakinuti. Ako nije dobro pivat o Bogu, domovini ljubavi, ne znan di ide ovi svit. A ko kaže da piva o nečemu lošem naprosto laže ili nije nikad bija na njegovu koncertu, ili jednostavno je glupa ovca koja pada na antihrvatsku propagandu. najjači su mi oni koji vriđaju ovdi na račun nečijega porijekla, tipa vlaj, bosanac, kaštelanin, daj ljudi školujte se i izađite iz tog zaostalog okvira, to samo normalnim ljudima pokazuje koliko ste zaostali. Sve u svemu podržavam Thompsona u potpunosti! Bog i Hrvati! |
Poslao Gost_36 dana 2008-08-04 09:51:01 bog se nikad nije veziva za nijedan narod. svi koji ga vezu za jednu odredjenu grupaciju...uzreke tipa Bog i Hrvati su maloumni. Bog nije na nicijoj strani, a i kad bi bija sigurno nebi izabra Hrvate... |
Poslao Gost_239 dana 2008-08-04 10:15:09 hvala MPT što nas uči domoljublju, očito nam treba, kad vidiš neke komentare pomisliš da još živiš u Jugoslaviji, ajme.. |
Poslao Gost_200 dana 2008-08-04 11:36:09 pročitatajte komentar gosta 179 , mislim da je to sasvim dovoljno jasno i lipo napisano, slažem se u cijelosti |
Poslao Gost_181 dana 2008-08-04 11:49:15 Quote:
Poslao Gost_239 dana 2008-08-04 10:15:09 hvala MPT što nas uči domoljublju ... Poslacu ja dicu u Markise da is nauci domoljublju, ako i ne budu bas odlikasi isto ce in se isplatit. |
Poslao Gost_171 dana 2008-08-04 12:12:13 jel znate da je policija pisala prekršajne prijave nevinoj dici koji nisu ništa radili strašno tako i mome sinu neka ih je sram? |
Poslao Gost_181 dana 2008-08-04 12:14:30 Ajme!!! Onda ja moje necu slat u skolu domoljublja, samo mi jos prijave tribaju. |
Poslao Gost_251 dana 2008-08-04 12:27:10 ma jel ovi sta se potpisuju sa "Bog i Hrvati" shvacaju koliko je TA IZJAVA PRIMITIVNA .... koliko je u suprotnosti sa (bilo kojom) vjerom, tolerancijm, ljubavi, mirom .. da idioti .. bog voli samo nas hrvate i to bas zato sto mi to tako pisemo .. isto ide i za "zdravo djevo, kraljice Hrvata" .. boze sacuvaj ... |
Poslao Gost_138 dana 2008-08-04 12:48:40 ma meni je bidnoga tomsona ža eno ga živi u kanadi lipo se oženija pa mu je i gušt tako neopterećen sa ovozemaljskim problemima pivat e paq nemojte ga bidnoga uzrujavat sa lošim komentarima |
pero Poslao Gost_170 dana 2008-08-04 12:58:43 Lipše bi mu za zaštitni znak bilo vidit lopatu nego mač,a i potribnija nan je |
Poslao Gost_33 dana 2008-08-04 14:13:27 bidan ,koliko se taj čovik muči dok piva ma skoro pa mi ga bude žaj,pa i tih 80 kun ma i nije to puno za 2 ure naprizanja a o izrazima lica da ne govorin, ma bidan mali a samo za 30000 eur |
Poslao Gost_74 dana 2008-08-04 14:40:48 Zna li netko di Thompson plaća porez? |
ZA GOST-a 109 Poslao Gost_47 dana 2008-08-04 14:46:06 ''Ljubi bližnjeg svoga i jebi mater onom u HRVATSKOJ Istri. btw. baš gledam kartu i ne mogu nikako nać tu drugu NE HRVATSKU Istru. I Kaštelaninu moj, da si pravi Kaštelanin, smeta bi tebi Tomson, i nebi bija ponosan na ovaj grb na kojen piše Kambelovac, jer ga drže vlaji.'' Jesi ti glup ili se samo praviš da si takav????....Šta vlaji nisu Hrvati???....Nisu ljudi??......Stari moj ti si za psihijatriju! |
sa Poslao Gost_2 dana 2008-08-04 17:22:54 TAKO JE ,MALOUMAN COVJEK |
Poslao Gost_13 dana 2008-08-04 19:32:45 Drago mi je da sad znam da si žena (ili cura da se opet ne naljutiš).Ali komentirao sam tvoj komentar i reka da podržavam prvi dio (bilo je super,a ko ne voli Marka Perkovića i njegove pjesme ne mora ih ni vriđat, ni njega ni ljude koji to slušaju......), ali ne djelimo isto mišljenje o drugom dilu (..jer tko sluša M.P. drži do Domovine, vjere, ljubavi i obitelji i poštuje Domovinski rat !!!!!!!).I mnogi drugi pivaju o Domovini, vjeri, ljubavi .............Svi moramo poštivat i ostale koji slušaju ove ostale pivače.Ja osobno slušan, znam i pivan mnoge pisme Marka Perkovića pa na koncert nisan ni iša, a znam da su išle neke osobe koje su jednom prilikom kad je prisutnima piva Dražen Žanko, Cvitićevu pismu "Od stoljeća sedmog" naglas rekli citiram:" sad će mo poć doli i pivt će mo naše pisme, a ne ove njiove".Pametnome dosta.Draga moja sve je to išlo u neke druge dimenzije, a možda sam ja malo ostarija i ne volim gužve, ali kad se vozim Drniš - Muć uvik pivan " nećete u Čavoglave" , a kroz Knin se uvik sitin ovih dana i oči mi zasuze kao i prije 13 godina kada sam nogom stupija u oslobođeni Zvonimirov grad i prije nego je zavijorila naša Hrvatska Trobojnica na tvrđavi.Toliko o domovini, vjeri, ljubavi, obitelji i Domovinskom ratu.Živila ti meni sto godina.Bog ti da sritan život. |
Poslao Gost_204 dana 2008-08-04 21:49:59 Hvala na ljepim željama!!!! ne mislim da ljudi koji slušaju ostale pjevače ne drže do vjere,domovine itd,moj komentar je pogrešno shvaćen ali neshvaćam ljude koji s tolko mržnje govore o pjevaču koji samo pjeva pjesme o Hrvatskoj i njenoj prošlosti jer tu nevidim nikakvo zlo,jer za vrijeme rata svi smo bili jedno i imali jedan cilj slobodnu Hrvatsku,a danas kad smo to ostvarilil i kad je imamo djelimo se,koda je bitno iz kojeg si djela Hrvatske ili ako si Hrvat iz Bosne,je 90-ih svi su bili jedno,pa se pitam radi čega je izgubljeno toliko života ako se mi danas nemožemo međusobno smislit...a komentari da Thompson zarađuje na prošlosti,pa šta on pjeva jer to voli,teme njegovih pjesama su domooljubnem jer se sviđaju njemu i njegovoj publici,a i on je samo čovik koji mora zaradit za sebe i obitelj...ko voli nek izvoli a ko ne nemora i gotovo!!! |
Poslao Gost_253 dana 2008-08-05 02:14:24 Zašto nitko ne zna priču o Marko Perkoviću i Vladi Perici (limaru) dok je traja rat nji dvojica su misec dana bili u zatvoru.... Ne radi Hrvatstva nego radi šverca auti i motora. E moja dica, da znate koga vi slušate. |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-05 09:47:22 a di ce Tomson nego u Kastila |
Poslao Gost_119 dana 2008-08-05 11:00:26 Kad smo se ovako lipo našli (tribala si odma reć da si ona),evo još nekoliko crtica.Žalosno je (kako i sama kažeš) da se sada dilimo, a početkom devedesetih bili kompaktni u zajedničkom nastojanju da dođemo do naše Hrvatske države.I nakon svih žrtava i svega što smo prošli, dobili smo svoju samostalnu državu Republiku Hrvatsku, opet neki traže "neku svoju državu".Umisto da se uvatimo raditi a naročito radit ono da se može izvozit mnogi gledaju radit sve za ne radit.Nekome kao da odgovaraju podjele.Sičan se 90-te utakmice u Splitu i Zagrebu, Hajduka i Dinama, kad se skupa navijalo, pivalo, ilo i pilo.Mislija sam da sam u raju, ali ubrzo nakon toga mržnja, pa kakva mržnja.Kad radnik ide radit iz splitskog škvera ide radit u pulski "Uljanik" nitko ne diže glas.Tako bi trebali prihvatit i ova štorija o Hrgoviću, ali nažalost ima bolesnika koji ne mogu bez mržnje koja ih izgleda hrani.Protiv takvih se moramo borit svi silama.I nešto ukratko o sebi.Kaštelanin sam fetivni, ali gotovo svi moji najbolji prijatelji su takozvani vlaji sa kojima se družin i živin.Normalan i dobar čovik je uvik takav bez obzira di se rodio, da li ide samo kumpir, samo meso ili gulaš. |
Poslao Gost_136 dana 2008-08-05 16:50:45 nije problem Tomson nego glupi Kaštelani(sad su to svi domaći,bosanci,vlaji),kad mogu ispuštat kanalizaciju u potok u majurinama,kao da i oni neće dobit neku zaraznu bolest i moći spavati od smrada |
Poslao Gost_136 dana 2008-08-05 16:51:55 a šat su policajci ćuvali Tuđmana za vrime koncerta nebi da ce pobić |
Poslao Gost_43 dana 2008-08-06 07:46:47 Evo tek sam sada vidio članak. Koncert je bio supr. Kome je bilo skupo šta nije vazea kaić ili brod i s morske strane pratia koncert. Šteta šta nije članak popraćen i slikama s mora ka u Glasu Dalmacije. U Kaštelima se održa konecert nekoga ko je u ciloj Hrvatskoj poznat a to je pozitivno. Ostavite politiku. Šta niste komentiratli da je sramota da na Dan Domovinske zahvalnosti u Kaštelima nije NIŠTA bilo ORGANIZIRANO! A HDZ vlada od 1991. godine! To je sramota. A o ukusima u muzici se ne raspravlja. |
madonna Poslao Gost_55 dana 2008-08-06 16:46:26 tko vrijeđa thompsona,vrijeđa nam domovinu.sta se tiče njegove glazbe i tekstova realan čovjek sa smislom za glazbu čuje samo kvalitetu i činjenicu da je jednom u hrvatskoj bio krvavi rat u kojem su ginuli da bi mi danas bili slobodni.uz dužno poštovanje svim ratnicima,skidam kapu thompsonu...da se nikada ne zaboravi..a vi koji slušate srpske poskočice,mrš u srbiju.ovo je hrvatska.... |
ne pizdi glupa ražo Poslao Gost_207 dana 2008-08-06 18:26:35 . |
madonna Poslao Gost_183 dana 2008-08-06 18:49:53 nisam glupa,a nisam ni raža...a mora bit da si jedan od onih šta slušaju srpske izvođače..nekulturna izdajico.mrš u srbiju |
madonna Poslao Gost_183 dana 2008-08-06 19:17:57 mamica ti je glupa raža jer te nije znala odgojit..ja sam hrvatica od glave do pete,ponosna sam na to...a šta si ti balavče ,slušaš srpske pjesme na hrvatskom tlu.licemjerni šmokljane |
Poslao Gost_120 dana 2008-08-07 09:20:16 a gospe ti sta se svadate!nebi da svi moraju volit isto..ako van se nesvida sta thompson piva pa onda neslusajte! a to da je dikanluk,nauci prvo sta je to pa reci! |
domaća Poslao Gost_91 dana 2008-08-07 10:07:20 ma tompson je jedan obicni primitivac !e |
madonna Poslao Gost_82 dana 2008-08-07 11:16:10 nije riječ o thompsonu koliko o principima..barem zbog hrvatskog ponosa i inata ne treba slušat cajke...thompson je čovik ka i mi,ko je bez grijeha neka baci kamen prvi.e. |
Poslao Gost_115 dana 2008-08-07 12:59:41 ma vidi ti madone sta nan soli pamet,mi sta ne slušamo toga seljaka ne znači da slušamo cajke i da nemamo tz.hrvatski ponos ili smo nedaj ti bože manji rvati od madone,ha ha,ha... |
Poslao Gost_83 dana 2008-08-07 13:08:57 svak ko sluša cajke u duši je srbin...! |
Skandal Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 15:18:47 Marko Perković Thompson nekorektnim je i bahatim potezom uspio u Makarskoj izazvati pravi skandal - pokušao se "ogrebati" za besplatno gostovanje lokalnih klapa na njegovom subotnjem koncertu, na što su ga čak tri klape glatko odbile. Klape odbile suradnju s Thompsonom jer im nije želio platiti |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-07 17:15:14 ma judi moji, vi lipo svatite da ima judi kaštelana koji su srbi i kaštelana hrvati( malo nas je al nas ima...) |
Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 17:22:59 Nima van druge nego da i vi osnujete Vijeće kastelansko-hrvatske nacionalne manjine, da se pokazete narodu i izborite za svoja prava.
|
Poslao Gost_88 dana 2008-08-07 17:27:02 a ća ti prika čamiš toliko na portalu? ća bi volija da smo manjina?usput, jesi obidva? |
Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 17:32:57 Prika Kastelanin? Aj neka. |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-07 17:36:14 a ća je sad? nije ti dovoljno profinjena rič? možda komšija? |
Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 17:39:02 Ne smin se karat s tebon kad si nacionalna manjina - zajasice mi HHO za vrat. :-D |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-07 18:04:44 ma ne boj se ti meni, nećemo mi još dugo bit u manjini. samo nek ode stara garda kralja petra... |
Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 18:06:31 Niste vi ni sad u manjini, manjina ste bili tamo odokle ste arivali. |
Poslao Gost_88 dana 2008-08-07 18:28:16 a oklen to? sve se meni pari da si ti zabasa s krive strana drine |
Poslao Gost_127 dana 2008-08-07 18:33:37 Ajde, sta se omar sticajes. Nisi prosa na detektoru, nisan ti ja kriv. Aj bog, niman se kad kontrestavat s tebon. |
madonna Poslao Gost_174 dana 2008-08-07 19:59:11 goste pod brojem115,nisam rekla da onaj ko ne sluša thompsona nije hrvat,već sam naglasila da ovi šta slušaju srbadiju ne cijene hrvatsku nam zemljicu,,, |
madonna Poslao Gost_174 dana 2008-08-07 20:19:58 goste broj88,nikako ne moš bit kaštelanin ako si srb.moš se ti tješit i zavaravat al krv nije voda |
za madonnu Poslao Gost_186 dana 2008-08-09 11:08:45 Daj molin te reci mi u kojoj ti je ćaća bija brigadi? Ili je bilo Bože čuvaj Hrvatsku odo ja u ..... |
madonna Poslao Gost_4 dana 2008-08-09 13:14:56 moj tata je davno davno otiša na drugi svijet,a zašto ikako ne tiče te se |
Poslao Gost_34 dana 2008-08-13 11:24:04 mala moja madonna, nisi skužila poantu o kaštelanima srbima i hrvatima,al nima veze, mislimo isto |
Poslao Gost_44 dana 2008-08-15 17:55:02 Hvala Bogu imala sam priliku biti u Kaštelama na koncertu ali sam ga pratila s one strane ograde (jer su mi ulaznice bile malo preskupe) pošto je u našem gradu koncert koji se trebao održati 13.07.(ulaz je trebao biti besplatan) a za kojeg se znalo još poćetkom 5. mjeseca da se treba održti naglo odgođen, navodno, iz tehničkih razloga. Što naravno svi znamo da nije istina, politika opet ćini svoje. U Kaštelama je bilo super, ali je to bilo ništa naspram onog koncerta u Vinkovcima prije par godina , malo sam se i razočarala s obzirom na broj ljudi koji je došao na koncert da je to bilo ovdje u Slavoniji vjerujte , ona plaža bi bila premala... Poslije Otoka sljedio je Umag ... Vjerujem da će biti još takvih "odgođenih" koncerta.... Nadam se da neće biti i u Iloku odgođen... Pozdrav iz Otoka! |
Poslao Gost_198 dana 2008-08-15 18:10:54 A zasto ti mala iz Otoka mislis da je standard u Kastelama veci nego u vas u Slavonijama? Mozda je bilo jos onih kojima je ulaznica bila preskupa isto kao i tebi? A mozda se uopce ne radi o cijeni ulaznice, Maideni su bili 250 kn pa je bilo oko 20000 ljudi. Da se nije radilo o kvaliteti? |
Poslao Gost_239 dana 2008-08-15 19:26:07 Na koncertu maidena bilo je par iljada Kaštelana |
Poslao Gost_89 dana 2008-08-15 19:42:17 Ha, ha, ha Maideni kvaliteta??? Ha, ha, ha... grupa melodičnih metal šminkerčića prid penzijon... Neka mladi sviraju!!! |
Poslao Gost_92 dana 2008-08-15 20:01:59 Ne mislim da je veći standard u Kaštelama. U Vinkovcima se također naplaćivao ulaz i više ljudi je bilo vani nego unutra i bila je tolika navala da se osiguranje maknulo i sve ljude su pustili ..... a što se tice maidena o ukusima se ne raspravlja... |
baturina Poslao Gost_45 dana 2008-08-26 10:24:19 da thompson boze sacuvaj |