|
Pozitivan učinak piva na zdravlje
|
|
|
|
|
Autor Pliva zdravlje
|
Četvrtak, 16 Rujan 2004
|
|
|
|
Umjerena konzumacija piva može pogodovati zdravlju na više načina, pokazalo je novo istraživanje kanadskih znanstvenika. Istraživači s University of Western Ontario su utvrdili da pivo sadrži antioksidante koji mogu smanjiti rizik za obolijevanje od raka, bolesti srca i dijabetesa. Međutim, znanstvenici upozoravaju kako je za pozitivan učinak konzumacije piva ključna umjerenost. Njihovo istraživanje je pokazalo da već prosječna konzumacija 3 piva na dan sa sobom nosi upravo suprotne učinke.
|
<<<< Natrag |
|